- daarnaast 3 maanden in loondienst gewerkt in 2013
Hoe nu de volgende vraag te beantwoorden in de aangifte 2013:
Hebt u bij de winst loon meegeteld waarop de inkomensafhankelijke bijdrage ZVW is ingehouden?
Mijn vraag is wat er precies bedoeld wordt met hebt u bij de winst loon meegeteld? Ik heb het loon onder Box 1 werk en woning loon e.d. ingevuld. Is het dan bij de winst opgeteld?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
new1985
new1985
Hallo,
mijn situatie is als volgt:
- 2013 hele jaar als zzp'er gewerkt
- daarnaast 3 maanden in loondienst gewerkt in 2013
Hoe nu de volgende vraag te beantwoorden in de aangifte 2013:
Hebt u bij de winst loon meegeteld waarop de inkomensafhankelijke bijdrage ZVW is ingehouden?
Mijn vraag is wat er precies bedoeld wordt met hebt u bij de winst loon meegeteld? Ik heb het loon onder Box 1 werk en woning loon e.d. ingevuld. Is het dan bij de winst opgeteld?
Dankjewel alvast!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/45000-inkomstenbelasting-2013-winst-en-loon/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag