Ik heb in 2013 een zakelijke kostenpost via privé betaald. Per abuis ben ik vergeten dit bedrag voor het einde van 2013 via mijn zakelijke rekening over te boeken naar privé. Dit had wel gemoeten. Ik heb de vooraftrek BTW wel verrekend in 2014. Hoe moet ik deze post nu opnemen op mijn balans en in mijn W&V-rekening ?
Kun je de startersaftrek (als je deze niet nodig hebt ) ook niet gebruiken en doorschuiven ?
Zo ja, waar kun je dit dan aangeven in het aangifteprogramma 2013 ?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
nummus-Rdam
nummus-Rdam
Ik heb in 2013 een zakelijke kostenpost via privé betaald. Per abuis ben ik vergeten dit bedrag voor het einde van 2013 via mijn zakelijke rekening over te boeken naar privé. Dit had wel gemoeten. Ik heb de vooraftrek BTW wel verrekend in 2014. Hoe moet ik deze post nu opnemen op mijn balans en in mijn W&V-rekening ?
Kun je de startersaftrek (als je deze niet nodig hebt ) ook niet gebruiken en doorschuiven ?
Zo ja, waar kun je dit dan aangeven in het aangifteprogramma 2013 ?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag