• 0

Wat vinden jullie van mijn bedrijfswebsite ModiShare.nl ?

Omschrijving van je concept:

ModiShare is mijn onlangs gestartte onderneming waarmee ik zzp'ers en (klein) ondernemers wil voorzien van een eigen cloudomgeving op basis van Microsoft Office 365 en zo flexibel werken op iedere plaats mogelijk wil maken. Een eigen intranet genaamd Intranet-To-Go met daarop alle bedrijfsdocumenten, agenda's, contactinformatie, administratiedocumenten bied ik aan als uitbreiding op Office 365. Met Intranet-To-Go zal een ondernemer altijd en overal zijn office bij zich hebben.

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Site is online, alsmede sociale netwerken.

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Ik wil IT gemakkelijker maken voor de zzp'er en klein ondernemer door alle IT diensten onder te brengen op één omgeving. E-mail, agenda, intranet, documentopslag, communicatie (chat) en publieke website.

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Bestaande concepten bieden meestal alleen de Microsoft Office 365 suite aan. ModiShare wil verder door een standaard intranet aan te bieden (Intranet-To-Go) waarmee zzp'ers direct aan de gang kunnen gaan. Intranet-To-Go is onze oplossing welke bovenop Office 365 geïnstaleerd zal worden.

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik hoop opbouwende kritiek te krijgen over hoe de site op dit moment ingericht is, wat de uitstraling is en of mijn boodschap overkomt en vooral hoe.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

• 0

Een aantal opmerkingen in willekeurige volgorde.

Ik zie een openingsscherm met daarop een pijltje naar links en een pijltje naar rechts en de tekst "Scroll omlaag". Dan raak ik hevig ik verwarring ...

Ondanks de instructie om omlaag te scrollen ben ik zo eigenwijs om op het pijltje naar rechts te klikken. Dan krijg ik een andere achtergrond, waartegen de tekst nauwelijks meer leesbaar is.

Vraag je ook eens af of die grote header wel het juiste middel is om je bezoeker te boeien. Ik zou liever meteen ter zake komen.

De tekst onder je logo is slecht leesbaar. En om jezelf nu een held te noemen, dat zou ik bij voorkeur aan anderen overlaten.

Weet jouw doelgroep wat een "intranet" is? En een "organisch zoekcentrum"?

Probeer zo weinig mogelijk drempels op te werpen. Waarom moet ik een "Silverlight-invoegtoepassing" downloaden om een filmpje op je site te bekijken?

Probeer de laatste restjes Engels op je site ook te vertalen.

De "shop" is wat mij betreft wel een vreemde eend in je menu. Ik zou ergens uitleggen wat de relatie is tussen jouw diensten en de aangeboden Sharepoint themes. Mensen zouden zomaar kunnen gaan denken dat jouw totale dienst maar 59 euro kost. Daarnaast zijn het er maar drie en zijn de prijzen gelijk, dus het op allerlei aspecten sorteren voelt een beetje overdone.

Wat mij betreft mag je iets meer proberen om vertrouwen te wekken. Als ik al mijn bedrijfsgegevens in jouw omgeving plaats wil ik wel wat meer van je weten. Je zegt dat je jarenlange ervaring hebt, dan zou ik bijvoorbeeld een aantal referenties verwachten.

Ik hoop opbouwende kritiek te krijgen ...

Uiteraard allemaal opbouwend bedoeld ... ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar