• 0

Toegangspas voor Fashion Centres (groothandels)

hallo ik wik graag kleding enz gaan inkopen in het fashion centre in Neuss.

Weet er iemand of je daar kvk papieren voor nodig hebt en nog eventuele andere papieren.

Ik kijk uit naar een antwoord

groet mireille

 

 

 

[titel verduidelijkt, topic verplaatst en andere topics samengevoegd - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

22 antwoorden op deze vraag

  • 0

goedemorgen iedereen ,

Ik wil binnenkort kleding gaan inkopen in het fashion centre in Neuss maar nog steeds ben ik er niet achter of hier kvk papieren een vereiste zijn.

Graag een reactie van iemand die daar ook daadwerkelijk is geweest.

En ook de manier van reilen en zeilen daar qua inkoop prijzen enz zou zeer handig zijn om te weten.

Ik had hier en daar ook vernomen dat daar een soort pas nodig is maar kan iemand mij daar meer over vertellen aub.

Groet mireille

 

[mod edit: cross post samengevoegd met origineel topic]

Link naar reactie
  • 0

Ik had hier en daar ook vernomen dat daar een soort pas nodig is maar kan iemand mij daar meer over vertellen aub.

 

De pas kun je hier aanvragen.

Het systeem is ingevoerd om alleen vakhandelaren toegang te geven tot de inkoopcentra, zodat er niet hordes particulieren tegen inkoopprijs de artikelen meenemen. Waarschijnlijk met schade en schande wijs geworden.

 

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
  • 0

ik wist nog niet precies hoe de site werkte dus vandaar dat de reactie een beetje fout is gegaan.

Wat wij precies willen is kleding gaan verkopen die aanslaat dus niet wat het grootste gross verkoopt maar wij willen net iets anders en aangezien ik van iedereen hoor dat de kledingbranche niet echt goed loopt zoek ik naar manieren om mij te onderscheiden van de rest.

Dan denken wij meer in de vorm van dames/herenkleding mooie horloges en tassen.

Ik denk dat wij ons kunnen onderscheiden door merkkleding te gaan verkopen en wil daarom weten of dat mogelijk is in parijs en wat de mogelijkheden zijn in duitsland neuss

Link naar reactie
  • 0

 

Weet je zeker dat er een WFC in Parijs is? In het andere topic is alleen maar sprake van een buurt vol groothandels.

We hebben het over Frankrijk, he. Wellicht heet het daar niet op zijn Engels World Fashion Center, maar iets als Centre Mondial de la Mode ofzo.

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 82 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.