• 0

hoe kan ik een auto in de bedrijfsvoorraad zetten?

Hallo,

Kan ik een auto in de bedrijfsvoorraad tenaam stellen bij het postkantoor?

Ik heb namelijk ook wel gehoord dat dit alleen nog digitaal kan via een betaalde website waar je elke maand geld aan moet betalen ookal doe ik geen tenaamstelling.

Wachtende op een reactie.

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

• 0
Kan ik een auto in de bedrijfsvoorraad tenaam stellen bij het postkantoor?

Bedoel je auto's in de bedrijfsvoorraad zetten (jnkoop) of auto's uit de bedrijfsvoorraad op naam stellen (verkoop)?

Dat laatste zou eventueel ook bij het postkantoor kunnen, het eerste niet.

Bij de erkenning bedrijfsvoorraad is een contract met een provider verplicht.

En als je die provider dan toch nodig hebt om voertuigen in de bedrijfsvoorraad te zettten, lijkt mij dat je dan ook net zo makkelijk ook de erkenning tenaamstelling mee kunt nemen.

Als je geen tenaamstellingen doet, is de vraag sowieso wat de meerwaarde van de erkenning bedrijfsvoorraad voor jou is. Of ben je alleen actief in export en tussenhandel?

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

• 0

Bedankt voor je reactie! Ik bedoel om de autos in de bedrijfsvoorraad te zetten.

Aangezien ik niet veel autos koop is het vrij prijzig bij een provider, dus vroeg ik mij af of het net als een tijd terug nog bij het postkantoor kan.

Welke provider is het voordeligste eventueel?

• 0
Aangezien ik niet veel autos koop is het vrij prijzig bij een provider, dus vroeg ik mij af of het net als een tijd terug nog bij het postkantoor kan

Bel de RDW op, wellicht dat ze nog andere opties hebben. Geen bedrijfsvoorraad is uiteraard ook een optie: maar ik raad kentekens schorsen voor WAM en wegenbelasting af. Schorsen en activeren is sowieso kostbaar en erg foutgevoelig (o.a. onverzekerd rondrijden bij proefritten)

Welke provider is het voordeligste eventueel?

Kan ik niet beoordelen, ik ben geen autohandelaar. Qua informatievoorziening (voor mijn werkzaamheden) vind ik VWE wel erg prettig werken

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar