Ik ben nieuw op dit forum. Momenteel zit ik met een probleem met het invullen van mijn inkomstenbelasting. Hopelijk zit ik hier dan goed.
De situatie:
Nieuwe (kleine) webwinkel sinds midden 2013, er zijn wel investeringen gedaan, maar zo goed als geen winst.
Ik kom niet aan de minimale uren dus volgens mij moet het worden ingevuld onder het kopje overige inkomsten.
Omzet 2013: 200 euro.
Investering 2013: 400 euro.
(Deze bedragen kloppen niet helemaal)
Wanneer ik mijn bedragen invul kom ik op een - getal uit. Dit is vrij logisch, maar wat gebeurd daarmee als je op een - getal uitkomt. Zou iemand mij dit kunnen uitleggen?
Ik had al meerdere berichten gevonden, alleen kwam ik niet helemaal uit.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
DaanGro
DaanGro
Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum. Momenteel zit ik met een probleem met het invullen van mijn inkomstenbelasting. Hopelijk zit ik hier dan goed.
De situatie:
Nieuwe (kleine) webwinkel sinds midden 2013, er zijn wel investeringen gedaan, maar zo goed als geen winst.
Ik kom niet aan de minimale uren dus volgens mij moet het worden ingevuld onder het kopje overige inkomsten.
Omzet 2013: 200 euro.
Investering 2013: 400 euro.
(Deze bedragen kloppen niet helemaal)
Wanneer ik mijn bedragen invul kom ik op een - getal uit. Dit is vrij logisch, maar wat gebeurd daarmee als je op een - getal uitkomt. Zou iemand mij dit kunnen uitleggen?
Ik had al meerdere berichten gevonden, alleen kwam ik niet helemaal uit.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag