Eind 2012 ben ik gestart met mijn onderneming en ben nu bezig met de aangifte ib.
Vorig jaar heeft de boekhouder het gedaan, maar ben in tussen gestopt met de boekhouder vanwege de kosten en omdat ik het zelf wel leren. De omzetbelasting aangiftes heb ik goed kunnen doen, ook dankzij deze site met de vele onderwerpen over KOR, btw privégebruik etc.
Maar nu zit ik met een probleem bij het invullen van de aangifte. Ik heb heel veel onderwerpen gelezen over de fiscalewinstberekening die niet gelijk is maar ik kom er toch niet uit.
Bij winst en verlies rekening komt ik uit op -1337.
Bij saldo fiscalewinstberekening komt ik uit op -4073.
Ik heb alle prive storting en prive opnames gecheckt in de balans en volgens mij kloppen die ook.
Hierbij nog de aangifte van het aangifte programma. Wie kan mij helpen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Murati
Murati
Hallo,
Eind 2012 ben ik gestart met mijn onderneming en ben nu bezig met de aangifte ib.
Vorig jaar heeft de boekhouder het gedaan, maar ben in tussen gestopt met de boekhouder vanwege de kosten en omdat ik het zelf wel leren. De omzetbelasting aangiftes heb ik goed kunnen doen, ook dankzij deze site met de vele onderwerpen over KOR, btw privégebruik etc.
Maar nu zit ik met een probleem bij het invullen van de aangifte. Ik heb heel veel onderwerpen gelezen over de fiscalewinstberekening die niet gelijk is maar ik kom er toch niet uit.
Bij winst en verlies rekening komt ik uit op -1337.
Bij saldo fiscalewinstberekening komt ik uit op -4073.
Ik heb alle prive storting en prive opnames gecheckt in de balans en volgens mij kloppen die ook.
Hierbij nog de aangifte van het aangifte programma. Wie kan mij helpen?
Bij voorbaat dank.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag