Mirretje83 Geplaatst: 16 maart 2014 Mirretje83 2 0 Geplaatst: 16 maart 2014 Hoi, Ik ben startende ondernemer, en kan een goedlopende webshop van iemand overnemen. Ik krijg er begeleiding in, echter heb ik nog financiering nodig. Ik ben gewezen op qredits. Echter beweren mensen mij nu dat je bij qredits 20 a 25% van de aankoopprijs van de webshop, financieringsbedrag dus aan eigen geld moet hebben. Op de website van qredits staat daar niks over en na een mail met hun kreeg ik ook geen antwoord. Wie weet of dat klopt? Groeten mirretje83 Link naar reactie
0 henkh Geplaatst: 16 maart 2014 henkh 3,7k 1 325 Geplaatst: 16 maart 2014 Echter beweren mensen mij nu dat je bij qredits 20 a 25% van de aankoopprijs van de webshop, financieringsbedrag dus aan eigen geld moet hebben. Op de website van qredits staat daar niks over en na een mail met hun kreeg ik ook geen antwoord. Op de website van Qredits bij veelgestelde vragen vind ik: Kom ik zonder eigen inbreng (geld en/of goederen) in aanmerking voor een lening bij Qredits? Ja, in principe is er geen eigen inbreng nodig om in aanmerking te komen voor een lening bij Qredits. Of het verstandig is om een bedrijf 100% te financieren is een tweede. Zeker bij een webshop. Neem je ook voorraden over? Link naar reactie
0 Mirretje83 Geplaatst: 16 maart 2014 Auteur Mirretje83 2 0 Geplaatst: 16 maart 2014 Ja voorraad zit bij de prijs bij en is een goedlopende webshop met aantoonbare omzet en winst Link naar reactie
0 M Hendriksen Geplaatst: 17 maart 2014 M Hendriksen 3 0 Geplaatst: 17 maart 2014 Beste Mirretje83, Zoals HenkH al aangaf is een eigen inbreng geen vereiste om in aanmerking te komen voor een financiering. Wat wel een vereiste is: een haalbaar businessplan en de volledige jaarcijfers van de afgelopen jaren. Wat betreft de mail die je ons hebt gestuurd, ik zal uitzoeken waarom hier niet op is gereageerd en je hiervan op de hoogte brengen. Onze excuses hiervoor. We zien je aanvraag graag tegemoet. Werkzaam bij Qredits Microfinanciering Nederland Link naar reactie
Mirretje83
Mirretje83
Hoi,
Ik ben startende ondernemer, en kan een goedlopende webshop van iemand overnemen.
Ik krijg er begeleiding in, echter heb ik nog financiering nodig.
Ik ben gewezen op qredits.
Echter beweren mensen mij nu dat je bij qredits 20 a 25% van de aankoopprijs van de webshop, financieringsbedrag dus aan eigen geld moet hebben.
Op de website van qredits staat daar niks over en na een mail met hun kreeg ik ook geen antwoord.
Wie weet of dat klopt?
Groeten mirretje83
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag