jck28 Geplaatst: 16 maart 2014 jck28 1 0 Geplaatst: 16 maart 2014 Graag wil ik producten verkopen aan Chinese supermarkten die buitenlandse producten verkopen. Weet iemand hoe ik binnen kan komen en wat de voorwaarden zijn? of eventueel contactpersonen? Link naar reactie
0 Tonino Geplaatst: 17 maart 2014 Tonino 1,7k 1 83 Geplaatst: 17 maart 2014 http://www.carrefour.com.cn/other/ContactEng.aspx Geen idee van de voorwaarden, maar eea zal waarschijnlijk niet erg makkelijk zijn.... Online offerte voor goedkope bedrukte promotieartikelen. Online quote for cheap customized promotional items Online Angebote für günstige individuelle Werbemittel En français Link naar reactie
0 Wesley Shanghai Geplaatst: 3 april 2014 Wesley Shanghai 89 5 Geplaatst: 3 april 2014 Ik heb geen contact voor je. Maar wist je dat je geld moet toeleggen om in de schappen te kunnen staan van bijvoorbeeld Carrefour in China? Het is niet zo dat ze jouw voorraad eerst opkopen. Je mag ruimte huren, als er iets niet verkocht wordt, mag je het op den duur zelf weer op gaan ruimen. Zonder grote investeringen is het niet te doen. Nogmaals Carrefour als voorbeeld, heeft vestigingen over heel China. Je praat over een markt van honderden miljoenen klanten. Ik weet niet wat voor product je wilt gaan verkopen, maar kijk ook eens naar online mogelijkheden. De online retail markt in China is enorm en veel toegankelijker dan supermarkten omdat er meer kleinere spelers zijn met groot bereik. Link naar reactie
jck28
jck28
Graag wil ik producten verkopen aan Chinese supermarkten die buitenlandse producten verkopen.
Weet iemand hoe ik binnen kan komen en wat de voorwaarden zijn? of eventueel contactpersonen?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag