www.vraagdeexpert.nl is een site waarop mensen een vraag aan een expert zoals een dierenarts, advocaat of automonteur tegen geringe betaling kunnen stellen. Binnen enkele uren krijgen ze het antwoord.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
De site is sinds vorige week live, maar nog niet officieel gelanceerd. Voordat ik met de PR begin, zou ik graag van jullie willen horen wat je ervan vindt. Wat kan anders/beter?
Ik heb van vrienden en familie al heel wat feedback ontvangen en verwerkt, maar van onbekenden krijg je toch de eerlijkste feedback :-)
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Ik heb al meerdere bezoekers gehad die een vraag gesteld hebben, maar de meesten gaan niet over tot betaling om het antwoord te ontvangen. Is de prijs te hoog? Ligt het aan het betaalmechanisme?
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Er zijn drie alternatieven, die elk hun nadelen (maar ook voordelen) hebben:
- persoonlijk de expert, zoals een dierenarts, benaderen door een afspraak te maken. Maar een consult kost meer dan het stellen van een vraag op VraagDeExpert en je moet tijd vrijmaken (halve dag vrijnemen bijvoorbeeld) om de expert te bezoeken. Ook moet je wellicht enkele dagen wachten voordat de afspraak plaatsvindt. Je krijgt dus niet direct het antwoord.
- google. Het internet is echter enorm, niet altijd overzichtelijk en de informatie op websites is zeker niet altijd betrouwbaar. En sommige mensen zijn niet altijd even handig in het gebruik van google.
- goeievraag.nl. Het is weliswaar gratis, maar het probleem hier is dat iedereen het antwoord kan geven. Je weet dus niet zeker of het antwoord betrouwbaar is.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Naast de uitdaging die ik hier genoemd heb, zou ik graag willen horen wat men van het concept in het algemeen vindt.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Carter Business Development
Carter Business Development
Omschrijving van je concept:
www.vraagdeexpert.nl is een site waarop mensen een vraag aan een expert zoals een dierenarts, advocaat of automonteur tegen geringe betaling kunnen stellen. Binnen enkele uren krijgen ze het antwoord.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
De site is sinds vorige week live, maar nog niet officieel gelanceerd. Voordat ik met de PR begin, zou ik graag van jullie willen horen wat je ervan vindt. Wat kan anders/beter?
Ik heb van vrienden en familie al heel wat feedback ontvangen en verwerkt, maar van onbekenden krijg je toch de eerlijkste feedback :-)
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Ik heb al meerdere bezoekers gehad die een vraag gesteld hebben, maar de meesten gaan niet over tot betaling om het antwoord te ontvangen. Is de prijs te hoog? Ligt het aan het betaalmechanisme?
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Er zijn drie alternatieven, die elk hun nadelen (maar ook voordelen) hebben:
- persoonlijk de expert, zoals een dierenarts, benaderen door een afspraak te maken. Maar een consult kost meer dan het stellen van een vraag op VraagDeExpert en je moet tijd vrijmaken (halve dag vrijnemen bijvoorbeeld) om de expert te bezoeken. Ook moet je wellicht enkele dagen wachten voordat de afspraak plaatsvindt. Je krijgt dus niet direct het antwoord.
- google. Het internet is echter enorm, niet altijd overzichtelijk en de informatie op websites is zeker niet altijd betrouwbaar. En sommige mensen zijn niet altijd even handig in het gebruik van google.
- goeievraag.nl. Het is weliswaar gratis, maar het probleem hier is dat iedereen het antwoord kan geven. Je weet dus niet zeker of het antwoord betrouwbaar is.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Naast de uitdaging die ik hier genoemd heb, zou ik graag willen horen wat men van het concept in het algemeen vindt.
Carter Business Development Blog
http://www.carterbusinessdevelopment.nl
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
65 antwoorden op deze vraag