• 0

€ 10.000,-- voor een goed idee

Ik ben al 4 jaar een zelfstandig ondernemer maar door werkgebrek in de branche waar ik in zit zal ik waarschijnlijk mijn werkzaamheden niet voort kunnen zetten.

Ik heb in deze periode wel een kapitaal op kunnen bouwen. Ik ben bereid om opnieuw geld te investeren in iemand die een goed idee kan aandragen of misschien iemand die al bezig is met een bestaand project en een partner zoekt in het bedrijfsleven.

Reacties graag wel van serieuze ondernemers die geen 9 tot 5 mentaliteit hebben. Het is voor mij belangrijk dat iemand hart heeft voor de zaak en weet wat hij wil bereiken.

Ik zoek niet in een bepaalde branche. Ik sta open voor alle serieuze ideeen.

 

Gr. Sprinter

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Sprinter,

 

Vragen om geld is "not done" op dit dicsussieplatform. Het "aanbieden" van geld dus ook niet. Buiten het feit dat het niet gewenst is, is het ook niet verstandig. Investeren is zeer risicovol en er zijn nogal wat kapitaal aanbieders en vragers die geen idee hebben waar ze mee bezig zijn. Enkele vragers en aanbieders zijn zelf te kwader trouw.

 

Zoek een betrouwbare intermediair die je helpt bij je eerste stappen in de investeerdersmarkt.

 

Fondsen die werken met informals zijn Antea en Ecart. Clubs van investeerders zijn Ad Fundum, de participatieclub, Tiin, Vectrix en Venturion. Goede investeerdersnetwerken zijn ABN Amro Informal Investment Services en NeBIB (mijn eigen bedrijf). Voor uitvinders kan je bij de Novu terecht en ID-NL Blosom is een fonds dat in uitvindingen investeert.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 212 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.