Ik heb het initiatief genomen om een hele pallet wijn in te kopen. Dit zijn 50 dozen van 6 flessen per doos, witte en rode wijn.
Het is een wijn die erg goed te drinken is en komt op € 6,- per fles. Ik krijg deze wijn goed verkocht.
Ik ben op zoek naar goeie ideeën om deze pallet te verkopen. Heeft iemand een goed. fris, grappig, leuk idee om 50 deozen aan te bieden? Op een rommelmarkt / evenement e.d. mag niet.
Hopelijk kan iemand zijn ervaring delen. Ik sta open voor kritiek en ideeën.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Popeye the Sailorman
Popeye the Sailorman
Beste mensen,
Ik heb het initiatief genomen om een hele pallet wijn in te kopen. Dit zijn 50 dozen van 6 flessen per doos, witte en rode wijn.
Het is een wijn die erg goed te drinken is en komt op € 6,- per fles. Ik krijg deze wijn goed verkocht.
Ik ben op zoek naar goeie ideeën om deze pallet te verkopen. Heeft iemand een goed. fris, grappig, leuk idee om 50 deozen aan te bieden? Op een rommelmarkt / evenement e.d. mag niet.
Hopelijk kan iemand zijn ervaring delen. Ik sta open voor kritiek en ideeën.
Met vriendelijke groet,
Popeye the Sailorman
[titel verduidelijkt - mod]
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
24 antwoorden op deze vraag