Beste HL,

Na de zoek functie intensief gebruikt te hebben ben ik nog niet terecht gekomen bij een post die mij verder zou kunnen helpen.

Het gaat om het volgende.

Ik ben bezig om een bepaald product uit Turkije/Izmir te importeren naar Nederland. Nu gaat het in eerste instantie om 1 EURO-pallet. Ik heb bij verschillende transport bedrijven aangeklopt, de prijzen vallen mij tegen. Mijn vraag is daarom:

Heeft iemand ervaring met transport vanuit Izmir?

Kan iemand mij een bedrijf aanbevelen?

Zijn er bedrijven die loze ruimte in een container verhuren per pallet(heb ze nog niet gevonden)?

Met vriendelijke groet,

Robin van Veen

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/45352-transport-izmir-nederland/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

• 0

Hallo Robin,

Lozen ruimte huren dat gaat niet lukken maw voor een appel en een ei ga je die pallet niet hier krijgen. Ruimte huren in een container of vrachtauto kan natuurlijk we. Als je dit zoekt stuur dan gerust een PM.

Let wel op dat je aan de leverancier vraagt om een ATR certificaat hiermee hoef je dan bij veel producten geen invoerrechten te betalen.

Maarten Versluis

Logic4l B.V.

Logic4l Transport Solutions

http://www.logic4l.com

• 0

Beste Robin,

Sinds 3 jaar werk ik in de functie als commercieel manager voor een scheepvaartbedrijf in Izmir. Als je wat informatie kan geven over het bepaalde product kan ik een aantal opties voor je in kaart brengen waaruit je eventueel kan kiezen

Met vriendelijke groet,

Levent Melikoglu

• 0

Als je wat informatie kan geven over het bepaalde product kan ik een aantal opties voor je in kaart brengen waaruit je eventueel kan kiezen.

Heel vriendelijk aangeboden Levent!

Mijn voorstel is dat jullie die informatie via PM uitwisselen, tenzij het relevant is voor meer ondernemers!

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar