goedemorgen-goedemiddag.nl is een telefoon-antwoordservice zonder call-centre gevoel; geen onzinnige antwoorden, maar een vriendelijke en betrokken telefoniste aan de telefoon. 24 uur per dag 7 dagen per week.
Dit is een service zonder abonnementen, inschrijfgelden, verborgen kosten of andere uit-de-tijd verplichtingen; pay-as-you-use (achteraf) voor een duidelijke prijs, 1 euro per gesprek.
Wij zijn in staat klanten binnen twee minuten operationeel te hebben, al dan niet met een eigen (lokaal) vast telefoonnummer wat wij direct gratis ter beschikking stellen. Een telefoniste neemt dan op met jouw eigen bedrijfsnaam en beantwoordt je telefoon volgens jouw instructie.
Het is natuurlijk ook mogelijk om na ruggespraak door verbonden te worden.
Na ieder gesprek ontvangt de opdrachtgever een mail met daarin de gespreksnotitie en de link om het opgenomen gesprek online terug te luisteren.
Onze aandacht is volledig gericht op de kwaliteit en vriendelijkheid van het telefoongesprek. Opdrachtgevers kunnen alle telefoongesprekken dan ook meteen terugluisteren en online beoordelen. Wij vinden het heel belangrijk om zicht te hebben op de kwaliteit, vriendelijkheid en live controle, hiervoor hebben wij zelf een compleet nieuw platform gebouwd.
Heldere voorwaarden, maar wel volledig verzekerd en erkend door de ACM/Opta en CBP
Je kunt onbeperkt gratis collega’s toevoegen of collega ondernemers aanbrengen en zo je eigen kosten terugverdienen (member-get-member, 10% van de omzet is dan voor jou. Met andere woorden, 10 vrienden aangebracht en jij hebt een gratis antwoordservice.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
De eerste zoektocht was een leverancier of een partner vinden voor het aanbieden van deze dienst. Geen enkele leverancier kon ons helpen met de invulling van ons wensenlijstje, niet in Nederland en ook niet (ver) daar buiten. Hiervoor hebben wij zelf, met eigen inhuur over de halve wereld (Zuid & Noord Amerika, Canada, India, Polen en natuurlijk Nederland) dit platform gebouwd.
Verder hebben wij ons aan alle landelijke overheidsinstellingen gecommitteerd.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
De uitdaging is duidelijk, wij willen geen bedrijf die afhankelijk is van de grote Corporates, wij willen juist die zzp-er , mkb of webshop bedienen. Snel, eenvoudig een voor een eerlijke prijs (en voorwaarden!) een antwoordservice bieden.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Uniek voor ons zijn:
- geen abonnement of langlopende contracten
- geen inschrijfgeld
- direct inzetbaar
- betalen achteraf
- alleen betalen wat je gebruikt
- wij geven een gratis vast (eigen) telefoonnummer ter beschikking, staat toch beter op je website dan een "06"
- Tell-a-friend, hebben wij niet gezien in deze "markt"
Technisch zijn wij zelfs uniek, de directe nummer-uitgifte en de mogelijkheid om alle gesprekken tussen de beller en telefoniste terug te luisteren is uniek. Dit is een bewuste keuze, hiermee is de kwaliteit transparant en onze klanten weten exact wat er besproken is.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Feedback? Kom maar op! Schop maar, graag!
Misschien leuk te weten voordat je gaat schoppen (misschien wel om harder te zijn)
goedemorgen-goedemiddag.nl is ontstaan uit een eigen ondernemers-gemis. Een geschikt, klantvriendelijke telefoonplatform als dit bestond eerder niet.
Uitgangspunten voor de dienstverlening; een vriendelijk en betrokken telefoongesprek. Techniek die de ondernemer helpt om volledig zelf in controle te zijn. Deze uitgangspunten en de vrijheid van geen verborgen verplichtingen maken ons uniek.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Iwan van Geelen
Iwan van Geelen
Omschrijving van je concept:
goedemorgen-goedemiddag.nl is een telefoon-antwoordservice zonder call-centre gevoel; geen onzinnige antwoorden, maar een vriendelijke en betrokken telefoniste aan de telefoon. 24 uur per dag 7 dagen per week.
Dit is een service zonder abonnementen, inschrijfgelden, verborgen kosten of andere uit-de-tijd verplichtingen; pay-as-you-use (achteraf) voor een duidelijke prijs, 1 euro per gesprek.
Wij zijn in staat klanten binnen twee minuten operationeel te hebben, al dan niet met een eigen (lokaal) vast telefoonnummer wat wij direct gratis ter beschikking stellen. Een telefoniste neemt dan op met jouw eigen bedrijfsnaam en beantwoordt je telefoon volgens jouw instructie.
Het is natuurlijk ook mogelijk om na ruggespraak door verbonden te worden.
Na ieder gesprek ontvangt de opdrachtgever een mail met daarin de gespreksnotitie en de link om het opgenomen gesprek online terug te luisteren.
Onze aandacht is volledig gericht op de kwaliteit en vriendelijkheid van het telefoongesprek. Opdrachtgevers kunnen alle telefoongesprekken dan ook meteen terugluisteren en online beoordelen. Wij vinden het heel belangrijk om zicht te hebben op de kwaliteit, vriendelijkheid en live controle, hiervoor hebben wij zelf een compleet nieuw platform gebouwd.
Heldere voorwaarden, maar wel volledig verzekerd en erkend door de ACM/Opta en CBP
Je kunt onbeperkt gratis collega’s toevoegen of collega ondernemers aanbrengen en zo je eigen kosten terugverdienen (member-get-member, 10% van de omzet is dan voor jou. Met andere woorden, 10 vrienden aangebracht en jij hebt een gratis antwoordservice.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
De eerste zoektocht was een leverancier of een partner vinden voor het aanbieden van deze dienst. Geen enkele leverancier kon ons helpen met de invulling van ons wensenlijstje, niet in Nederland en ook niet (ver) daar buiten. Hiervoor hebben wij zelf, met eigen inhuur over de halve wereld (Zuid & Noord Amerika, Canada, India, Polen en natuurlijk Nederland) dit platform gebouwd.
Verder hebben wij ons aan alle landelijke overheidsinstellingen gecommitteerd.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
De uitdaging is duidelijk, wij willen geen bedrijf die afhankelijk is van de grote Corporates, wij willen juist die zzp-er , mkb of webshop bedienen. Snel, eenvoudig een voor een eerlijke prijs (en voorwaarden!) een antwoordservice bieden.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Uniek voor ons zijn:
- geen abonnement of langlopende contracten
- geen inschrijfgeld
- direct inzetbaar
- betalen achteraf
- alleen betalen wat je gebruikt
- wij geven een gratis vast (eigen) telefoonnummer ter beschikking, staat toch beter op je website dan een "06"
- Tell-a-friend, hebben wij niet gezien in deze "markt"
Technisch zijn wij zelfs uniek, de directe nummer-uitgifte en de mogelijkheid om alle gesprekken tussen de beller en telefoniste terug te luisteren is uniek. Dit is een bewuste keuze, hiermee is de kwaliteit transparant en onze klanten weten exact wat er besproken is.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Feedback? Kom maar op! Schop maar, graag!
Misschien leuk te weten voordat je gaat schoppen (misschien wel om harder te zijn)
goedemorgen-goedemiddag.nl is ontstaan uit een eigen ondernemers-gemis. Een geschikt, klantvriendelijke telefoonplatform als dit bestond eerder niet.
Uitgangspunten voor de dienstverlening; een vriendelijk en betrokken telefoongesprek. Techniek die de ondernemer helpt om volledig zelf in controle te zijn. Deze uitgangspunten en de vrijheid van geen verborgen verplichtingen maken ons uniek.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
28 antwoorden op deze vraag