• 0

kvk naam registratie

Hoi,

 

Een tijdje geleden wou ik mijn bedrijfsnaam registreren bij Kvk, maar deze heeft mij geadviseerd om een ander naam te nemen (het zou te veel op andere namen lijken \ klinken). Ik zit me nu helemaal suf te denken aan een leuke naampie.. :'(

 

Maar wat zijn de worst case scenario's als ik toch deze naam laat registreren? De KVK man zei iets van dat als er een faillissement van een gelijkklinkende naam mij ook zou kunnen treffen (financieel gebied) ??? ?

 

Er is op dit moment geen bedrijfsnaam die hetzelfde is als die van mij..

 

Nu is zo dat als ik bij kvk kijk dat zijn er nog wel een aantal andere bedrijven die erop lijken \ klinken.

 

Shao

 

ps: 't is een toffe forum, waar zeker ik nu al heel veel van profiteer als starter!!! Keep up the g8 work!..

Het leven wordt alleen maar complexer, zal de Chaos theorie toch kloppen?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

niet is vervelender dan een nieuwe beginnen nadat je bezig bent... dit kost veel geld maar is ook rampzalig voor je promotie etc. Een naam is erg belangrijk. Ik adviseer je de tijd te nemen en goed over een naam na te denken en zeker niet te snel te beslissen. Je kan bij het verzinnen van een naam beter wat te veel tijd pakken dan te weinig.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 300 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.