Nordin071 Geplaatst: 1 april 2014 Nordin071 13 0 Geplaatst: 1 april 2014 Beste leden, Mijn naam is Nordin en ben al een tijdje een stille lezer. Maar heb een vraag en hoop dat ik daar antwoord op kan krijgen. Mijn stiefvader heeft een eigenbedrijf in Marokko. Bouwt overheids gebouwen maar is niet vies om een extra te verdienen. En vroeg me om het mogenlijk is of je in Nederland rest producten kon opkopen, Zoals luiers met kleine mankementen of overdatum (Wist niet dat het kon met luiers) En zo ja waar dat mogelijk is en om met wie contact op te nemen. En of je volgens de Europese wet dat wel Zomaar kan uitvoeren naar Marokko wat toch in Afrika ligt Ik hoop dat ik zo spoedig mogelijk antwoord krijg Groeten Nordin Link naar reactie
0 TwaBla Geplaatst: 1 april 2014 TwaBla 22,7k 6 1426 Geplaatst: 1 april 2014 Zoek op stocklots en vind: Eurotrade Fair Stocklots Europe Zaned 4everyware en vele anderen... (buyer beware!) Hiep hiep hoera: honderd jaar A4 (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie) Link naar reactie
0 Nordin071 Geplaatst: 1 april 2014 Auteur Nordin071 13 0 Geplaatst: 1 april 2014 Dankje voor de reactie Link naar reactie
0 Nordin071 Geplaatst: 2 april 2014 Auteur Nordin071 13 0 Geplaatst: 2 april 2014 Ik zoek eigenlijk restpartijen luiers of baby voeding Weet iemand hoe ik bijvoorbeeld restpartijen luiers kan vinden? Link naar reactie
0 Marco van den Maagdenberg Geplaatst: 2 april 2014 Marco van den Maagdenberg 3,8k 255 Geplaatst: 2 april 2014 Google => restpartij luiers Kan dit topic op slot! Link naar reactie
Nordin071
Nordin071
Beste leden,
Mijn naam is Nordin en ben al een tijdje een stille lezer.
Maar heb een vraag en hoop dat ik daar antwoord op kan krijgen.
Mijn stiefvader heeft een eigenbedrijf in Marokko.
Bouwt overheids gebouwen maar is niet vies om een extra te verdienen.
En vroeg me om het mogenlijk is of je in Nederland rest producten kon opkopen,
Zoals luiers met kleine mankementen of overdatum (Wist niet dat het kon met luiers)
En zo ja waar dat mogelijk is en om met wie contact op te nemen.
En of je volgens de Europese wet dat wel
Zomaar kan uitvoeren naar Marokko wat toch in Afrika ligt
Ik hoop dat ik zo spoedig mogelijk antwoord krijg
Groeten
Nordin
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag