• 0

Wat vinden jullie van mijn webshop voor mobiele telefoons?

Omschrijving van je concept:

Op de site verkoop ik alleen Xiaomi producten, omdat die echt heel goed zijn voor het geld. Ook heb ik veel vertrouwen in het merk, de kans dat een Apple of Samsung kapot gaat is veel groter dan dat een Xiaomi kapot gaat.

Het is dus echt een product dat goed concurreert maar ik wil graag wat meer verkopen. Ik wil dus graag horen of jullie de site handig, overzichtelijk en vertrouwd vinden.

 

De site: MaxPhone

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Heel veel. Site is gemaakt met Wootheme Superstore maar daar moet nog wel het een en ander aan gebeuren zodra je het hebt, ik duik vaak de .php in om iets te fixen op de site. Vooral SEO vind ik echt heel moeilijk.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Mensen helpen om een hele goede telefoon te vinden en die te kopen.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Het is heel goed koop voor de kwaliteit.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik wil dus graag horen of jullie de site handig, overzichtelijk en vertrouwd vinden. En alle andere dingen hoor ik ook graag!

 

 

Mijn webshop met Xiaomi producten!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wat opmerkingen in willekeurige volgorde.

 

Als ik op de bestelknop klik, gebeurt er naar mijn smaak te weinig. Een soort bevestiging zou helpen. Daarnaast zie ik pas in mijn winkelwagentje dat het product niet op voorraad is, dat zou ik wel eerder willen weten.

 

Je levert zo te zien ook aan bedrijven. Krijg ik dan een factuur met btw? Ik zie namelijk nergens iets over btw.

 

Ik mag zelf kiezen tussen 2 euro verzendkosten en "gratis verzending". Dan is die keuze snel gemaakt ... 8)

 

Een leuke favicon zou niet misstaan.

 

In je voorwaarden zet je het retourneringsrecht op 10 dagen. Daarmee voldoe je nét niet aan de wettelijke eis van 7 werkdagen. Misschien ook handig om vooruitlopend op de nieuwe wetgeving hier alvast 14 dagen van te maken?

 

Loop je teksten nog even na op tik- en taalfouten. In je 2e banner staat bijvoorbeeld levensgroot "capiciteit". Daarnaast zie ik hier en daar nog Engelse tekst.

Link naar reactie
  • 0

Wat ik een beetje mis zijn links naar reviews en dergelijke. Uiteraard kun je aan specificaties wel wat zien, maar bijv een hands-on vergelijking tussen jouw toestellen en pakweg een moto g, galaxy s4 en dergelijke zouden meer inzicht geven. Dit geldt overigens ook voor die MIUI interface, onbekend maakt al snel onbemind.

 

Verder praktisch vraagje: zijn deze toestellen te rooten? kan er een custom rom op? Voor de gemiddelde consument niet zo interessant, maar mogelijk wel voor de doelgroep van 'tweakers' die voor weinig geld veel hardware willen aanschaffen.

 

De webshop zelf zit redelijk standaard aan en voelt voor mij intuitief, afgezien van die twee opties voor gratis verzenden (geen idee wat ik ermee moet, maar goed, neem aan dat het gewoon gratis verzending betekent). Ik zou wel even kijken naar de landen die je kunt kiezen, of ga je ze daadwerkelijk (gratis) verzenden naar christmas island en dergelijke?

Link naar reactie
  • 0

In je menubalk zou ik "Winkel" hernoemen naar "Producten".

 

Ik zie nergens waarom ik een Xiaomi moet kopen? Ik denk dat de meeste mensen het merk niet kennen.

Links naar bestaande reviews van deze telefoons zou daarin helpen.

 

Ik mis heel erg een eigen uitstraling. Er is niet eens een logo. Het lijkt op een shop die in een uurtje met een template online is gezet. Wekt niet veel vertrouwen.

 

In je checkout: "I’ve read and accept the terms & conditions" ? Slordig.

 

 

Think Twice | Systeem -/ netwerkbeheer | Cloud computing | Websites | Webshops (Opencart)

Vernieuwde webshop!: Hulpmiddelen voor ouderen

Link naar reactie
  • 0

Loop je teksten nog even na op tik- en taalfouten. In je 2e banner staat bijvoorbeeld levensgroot "capiciteit". Daarnaast zie ik hier en daar nog Engelse tekst.

 

Het woord 'beschrijfsaanwijzing' gaat in mijn contaminatie-top 5 ;D

That awkward moment when your sarcasm is so advanced people actually think you're stupid

Link naar reactie
  • 0

Benm, ik ga is kijken wat voor leuke reviews ik kan vinden!

Het verzenden heb ik deels verholpen, het kan niet helemaal goed. Ik kan zeg maar niet zeggen dat als iemand boven de 50 euro zit dat er geen andere optie hoeven te zijn.

 

Think Twice, het eerste heb ik al aangepast! Verder kan ik me helemaal vinden in wat je zegt behalve dan dat het in een paar uur gedaan is! Heb je ook nog een tip om het wat meer uitstraling te geven?

Mijn webshop met Xiaomi producten!

Link naar reactie
  • 0

Een beetje herkembaarheid kan inderdaad nooit kwaad.

 

Verder nog iets: Als ik naar een product kijk, zie ik een plaatje met een chinese interface, en er staat ook nog bij dat er alleen een chinese gebruiksaanwijzig bij zit.

 

Nu neem ik aan dat die toestellen gewoon in het engels in te stellen zijn (hoe je dat doet vanuit een chinees menu is weer wat anders), maar het zou niet misstaan als daar ook gewoon een afbeelding/video van was. Verder kun je overwegen een engelse of nederlandse 'quick guide' te schrijven en mee te leveren. Dat hoeft geen lang verhaal te zijn, maar wellicht gewoon een klein A6-formaat boekje met de basics: hoe krijg je de interface in een andere taal, hoe moeten de sims er in, hoe los je veelvoorkomende problemen op, dat soort zaken.

 

Zelf ben ik geen handleidingenlezer en prop ik er gewoon een sim en batterij en en zie het wel, maar er zijn natuurlijk gebruikers die wat meer info nodig hebben.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 146 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.