• 0

Goedkope website hosting

Hallo,

 

Ik ben van plan om een pc reparatie service vanuit huis te beginnen, maar ik ben nog op zoek naar een goedkope website hosting.

Ik wil nammelijk een eenvoudige en overzichtelijke website maken.

 

Wie heeft er tips voor mij?

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

19 antwoorden op deze vraag

  • 0

Nou, volgens mij zijn veruit de meeste webhosters wel prima. Tuurlijk zullen er paar minder goede zijn, maar die vallen in het niet bij de goede en het aanbod is zo enorm groot onderhand.

 

Ga vooral op zoek naar een webhoster, die bij je wensen aansluit, want niet elke webhoster kan bieden wat jij wilt. En leg vervolgens de prijzen naast elkaar. Beetje googlen op ervaringen van gebruikers kan ook geen kwaad.

 

Zoeken naar de goedkoopste is onderhand echt geen issue meer. Het gaat vaak om centenwerk. Zelfs thuis een servertje draaien op je internetlijn is vaak al niet eens meer de moeite waard (maar op zich wel leuk om te doen als je graag met computer klooit).

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie
  • 0

Ik zou inderdaad voor de goedkoopste gaan, maar met een telefonisch helpdesk :-) Je zit er straks niet op te wachten dat je website offline is en je niemand kunt bereiken.

Tip: BEL ook daadwerkelijk even het nummer met een paar vragen.

Veel hostingbedrijven hebben wel een telefoonnummer maar nemen nooit op of outsourcen dit naar een callcenter.

Link naar reactie
  • 0

Goedkope hosting is inderdaad niet altijd de beste keuze, maar als je helemaal geen geld uit wilt geven aan een website kun je gratis hosting krijgen bij Hostinger (tot 2gb geloof ik) in combinatie met een gratis .tk domeinnaam. Het opzetten duurt dan alleen wel wat langer dan bij betaalde hosting en de website is niet erg snel. Maar als dit niet belangrijk is voor je is het een prima optie om het op deze manier aan te pakken.

www.digitalmizu.com

 

Op maat gemaakte websites, fotografie, drukwerk en andere multimedia oplossingen

Link naar reactie
  • 0

Ik heb verschillende hostingpartijen versleten en kan zodoende stellen dat de prijs-/kwaliteitsverhouding bij Junga Hosting prima voor elkaar is. Het goedkoopste pakket kost 30 eurocent per maand (schijfruimte slechts 100 mb maar dat kan voor een eenvoudige site prima voldoen). Ondanks de lage prijs prima support en uptime.

www.BigBossMedia.nl - Website-exploitatie en zoekmachineoptimalisatie

Link naar reactie
  • 0

Het goedkoopste pakket kost 30 eurocent per maand (schijfruimte slechts 100 mb maar dat kan voor een eenvoudige site prima voldoen). Ondanks de lage prijs prima support en uptime.

 

Niets tegen het bedrijf in kwestie, maar ik zou er toch even over nadenken: 30 center per maand, 3.6 euro per jaar. Nu heeft ieder hostingbedrijf wel eens een probleempje (dat prima op te lossen is), maar als je in 10 jaar tijd nog niet de kosten voor 1 uur support betaalt vraag ik me wel af wat men doet als er een keer iets mis gaat.

 

Reken dat in support-werkzaamheden voor hostingbedrijven ook zaken zitten die feitelijk de schuld van de kant zijn - bijvoorbeeld een vergeten wachtwoord, terugzetten van een backup na zelf iets verprutst te hebben etc. Uiteraard kan men die handelingen los factureren, maar ik zou me prettiger voelen bij een bedrijf dat niet voor ieder wissewasje een factuur stuurt maar gewoon wat incalculeert voor simpele support.

Link naar reactie
  • 0

Ik zou inderdaad voor de goedkoopste gaan, maar met een telefonisch helpdesk.

 

De goedkoopste webhosters zijn wel met reden goedkoop.

 

Dag Fvddungen,

 

Vaak wel maar het hoeft niet altijd zo te zijn.

Ik ben twee jaar geleden bij webhoster terechtgekomen op basis van de prijs en reviews.

Heb er nu in totaal 29 websites draaien en in totaal 1x contact opgenomen omdat ik geen ervaring had met het implementeren van een SSL-certificaat. Ik was/ben als webdesigner onder de indruk van de diensten en ben sinds 2013 zelfs werkzaam bij de webhoster. ;)

 

Wat ik uiteraard zou aanraden wanneer je opzoek gaat naar een webhoster:

- Kies voor betrouwbaarheid

- Kies voor stabiliteit

- Kies voor uitmuntende support

- Combineer de bovenste drie en bepaal vanuit die positie of de prijs goed is.

- Om de bovenste factoren te bepalen zou ik Ispgids aanraden om webhosters naast elkaar te leggen.

 

Niels Vos | Online marketing &  Professionele websites voor ondernemers

Meer info: Niels Vos  of vertaalbureau

Link naar reactie
  • 0

Ik was/ben als webdesigner onder de indruk van de diensten en ben sinds 2013 zelfs werkzaam bij de webhoster. ;)

En dus maak je reclame voor je werkgever - spammen wordt op HL niet gewaardeerd.

 

Ik refereer totaal niet naar de diensten van "de webhoster" of dat deze bij "deze webhoster" moeten worden afgesloten? Ik geef aanknopingspunten die gebruikt kunnen worden voor het kiezen van een geschikte webhoster? Ik zal de naam uit de vorige post verwijderen, want ik heb geen intentie om reclame te maken.

 

 

Niels Vos | Online marketing &  Professionele websites voor ondernemers

Meer info: Niels Vos  of vertaalbureau

Link naar reactie
  • 0

Je linkte er volgens mij naar, of noemde in ieder geval de naam, en beschrijft hoe blij je met ze bent.

 

Er was geen link opgenomen in het desbetreffende bericht, ik noemde een naam en ik beschreef dat ik als "onafhankelijke ondernemer" met mijn webdesignbedrijf een goede ervaring had met de webhoster en dat vanuit daaruit een baan is ontstaan.

 

Daar kwam nog eens bij dat ik onafhankelijke aanknopingspunten gaf voor het uitkiezen van een juiste webhoster.

 

 

Niels Vos | Online marketing &  Professionele websites voor ondernemers

Meer info: Niels Vos  of vertaalbureau

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 215 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.