Geachte forumleden,

 

Voor een aantal opdrachtgevers die binnen een specifiek project samenwerken ben ik (ZZP-er) naast projectleider ook hoofdaannemer. De opdrachtgevers storten een maandelijks voorschotbedrag op mijn rekening waarna ik mijn eigen facturen en de facturen van de overige adviseurs voldoe. Waar moet ik in deze constructie allemaal rekening mee houden (o.a. BTW)? Kan ik de facturen van mijn onderaannemers zonder problemen als kosten van de omzet aftrekken bij de aangifte? Wellicht gesneden koek voor velen, maar voor mij een nieuw onderwerp. Ik ben benieuwd naar de reacties.

 

Met vriendelijke groet, Kortleve Advies

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    0 leden, 44 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.