• 0

E-programma voor werklozen, werkzoekenden en studenten

Omschrijving van je concept:

Honderdduizenden Nederlanders zoeken een baan, meer dan 55% van werkend Nederland is niet tevreden met hun huidige werk. En studenten willen na hun studie zo snel mogelijk starten met hun ideale Job vanuit een Top Mindset. Daarom maakten wij het e-programma TopJob.

Module 1 kan gratis gestart worden via deze link >>

Module 1 tot en met 5 kan worden aangekocht via deze link >>

Het e-programma is online te volgen via een ledensysteem. Eén op één coaching is duur, met het e-programma TopJob krijgt iedereen de kans om met tips en tools aan de slag te gaan die het vinden van een ideale baan gemakkelijker maken.

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Mijn naam is Menno de Haan, ik ben lid van Team Mindpower. Robert Benninga is spreker en samen met hem en een designer ben ik tot de ontwikkeling van dit e-programma gekomen.

De basis van TopJob is de 17 jaar corporate en 23 jaar Mindpower ervaring van Robert Benninga

Hij investeerde de laatste 30 jaar meer dan 6 weken per jaar en meer dan € 200.000,- in zijn eigen opleidingen en ontwikkeling.

In TopJob deelt Robert de parels van al die ervaring. Als je gewoon gaat doen wat in TopJob gesuggereerd wordt zal jouw vertrouwen, veerkracht, weerbaarheid en zullen jouw resultaten gegarandeerd omhoog gaan.

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Werklozen weer aan het werk helpen, zoveel mogelijk werkenden weer gelukkig maken het werk dat zij doen en studenten aan het werk helpen door middel van online coaching met TopJob.

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Het is een concept dat je gratis kunt uitproberen, je krijgt het volledige bedrag terug bij ontevredenheid en het e-programma is online. Je hoeft geen geld hoeft uit te geven aan één op één coaching en krijgt toch de tips en tools om jouw TopJob te vinden.

Affiliates kunnen het e-programma promoten voor de vergoeding van €50,- per sale via Paypro.nl, op deze manier hopen we een zo breed mogelijk publiek te bereiken.

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Opbouwende kritiek. Hoe kijkt men tegen e-programma's aan? Wat is de eerste indruk? Hoe kun je dit e-programma het slimst in de wereld brengen?

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

• 0

Waarom laat je niet de eerste video - of een gedeelte ervan - gewoon als "teaser" bekijken? Nu heb ik geen idee wat je mij gaat aanbieden, maar moet ik je wel mijn e-mailadres geven. En dat ook nog eens zonder te weten wat je daar allemaal mee gaat doen. Ik zou op zijn minst dat tekstje "Uw gegevens zijn veilig bij ons" voorzien van een linkje naar een privacy statement.

Het voelt voor mij een beetje als "te mooi om waar te zijn" en de praktijk leert dat het dan meestal niet waar is. Jij behoort wellicht tot de uitzondering op die regel, maar daar is wat mij betreft wat meer overtuigingskracht voor nodig dan je nu laat zien.

De positionering van het filmpje ontgaat mij. Waarom deze achtergrond? En waarom al dat windgeruis, waardoor sommige gedeelten lastig te verstaan zijn? Is dat bewust gedaan? Wel grappig dat mij in het filmpje gevraagd wordt om "hieronder" mijn e-mailadres in te vullen, terwijl het formuliertje ernaast staat ...

• 0

Het probleem ligt niet bij de mensen die nu zonder baan zitten, het probleem ligt bij het feit dat er in Nederland een groot gebrek is aan betaalde banen.

Dat probleem los je niet op met een 'e-programma'. Door mensen te trainen ontstaan er niet meer banen.

• 0

Waarom laat je niet de eerste video - of een gedeelte ervan - gewoon als "teaser" bekijken?

Behalve teasers zijn er ook Youtube-videoos die wat dieper op de materie ingaan. Het Free-programma!

De links naar deel 2 en 3 zijn goed te vinden. ;)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar