• 0

Bankrekening

Beste mensen als eerst ben ik echt blij dat ik site als Higherlevel bestaat, iedereen bedankt die hier een bijdrage aan heeft geleverd!!

Nu ik dus een vraag...

wij zijn net met 4 partners begonnen met een Vof...En wilden laatst een bankrekening openen bij de Rabo, alleen dit lukte dus niet omdat 2 van mijn partners een BKR hebben... :-\ :-\ :-\ Nu is het probleem dat Rabo hierdoor geen rekening wilt openen de partners hebben dit 4-5 jaar geleden BKR gekregen en loopt pas over 1,5 jaar over...Hebben jullie enig idee bij welk bank wij terecht kunnen voor een bankrekening? En of hebben jullie andere suggestie?

Groetjes,

Mehmet

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

twee opmerkingen:

- hou in de gaten dat je als persoon hoofdelijk aansprakelijk bent voor schulden en verplichtingen van de vof;

- het openen van de bankrekening is niet het probleem, wel het feit dat je dus rood wilt kunnen staan. Als je nou een rekening zonder kredietfaciliteit opent?

 

maak dus hele goede afspraken over wie welke verplichtingen en uitgaven mag doen.

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0

Goeie tip, Venture Capital !

 

Heb dit net gedaan in een VOF-achtige constructie bij de Rabo. Geen gelazer gehad door de kredietfaciliteit van rekening eruit te gooien.

Ben een oude bankman vandaar : weet je waarom je partners een probleem hadden met BKR ? Dit is m.i. namelijk wel een indicatie van hun gedrag.

Desondanks : succes !

Link naar reactie
  • 0

Uhmm...We zijn best jong allemaal en mijn partner had 3 jaar geleden gewoon geen inkopen enzoo en wilde tijd...En kon daardoor zijn rekeningen niet betalen zodat ie in BKR is beland. Maar wat ik dus goed begrijp is dat als bankrekening zonder kredietfaciliteiten open wel een bankrekening kan openen?

 

Bedankt voor de reacties

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 133 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.