Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
worldtraveler
Hallo allemaal,
Ik wil een online website opzetten maar ik weet niet zeker of ik dit een bedrijf kan noemen en of ik hiervoor "Income taxes" moet betalen.
Ik ben een fotograaf en ook een film regiseuse. Ik ben hier heel erg goed in en ik wil er nu ook wat mee gaan doen. Ik wil een website opzetten met "How-to" filmpjes waar in ik mensen uitleg over belichting, camera lenzen en nog meer tips en tricks. maar deze filmpjes wil ik graag verkopen op mijn website. Ik maak ook "short-films" van hele goeie kwaliteit, die wil ik ook graag verkopen. Filmpjes maken is een passie van mij.
Ben ik een bedrijf? Moet ik mij inschrijven bij het KVK? en als mensen betalen voor mijn filmpjes, moet ik hierover inkomstenbelasting betalen? De website is meer een hobby maar het zou te gek zijn als mensen mijn "short-films" ook zouden kopen.
Hoe werkt dat in mijn situatie?
* Ik woon voorlopig in Amerika en ik ben hier maar tot Mei. Toch wil ik alvast weten hoe dit werkt want als ik terug kom naar Nederland wil ik meteen beginnen.