• 0

welke handtekening is geldend

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

afhankelijk wat op dat papier staat.... ik neem aan dat voor 1 april al was overeengekomen geheimhouding te hebben en dat een contract daarvan een bevestiging is.

 

Dat is mijn aanname.... omdat een contract meestal niet zomaar in je e-mail zit, toch?

 

De basis voor deze vraag, wanneer wist partijen van de geheimhouding... en dan deel 2 ; hoe toon je dat aan.

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

De tweede partij heeft ergens tussen 1 en 8 april zijn geheimhouding geschonden?

Ik denk dat de datum van ondertekenen niet heel relevant is. Ik ken de overeenkomst verder niet, maar het zal er op neer komen dat partijen zich zullen onthouden van het doen van mededelingen ....etc etc.

Partij 2 heeft dat (kennelijk) niet gedaan, dat ze de overeenkomst pas later hebben getekend doet daar imho niets aan af.

 

That awkward moment when your sarcasm is so advanced people actually think you're stupid

Link naar reactie
  • 0

bedankt allen!

 

Meestal staat er op een contract 2 handtekeningen.

Mijn vraag is dan als de ene partij het tekent, opstuurt naar de ander, die tekent, welke datum gaat de overeenkomst dan in?

De laatste getekende datum of de eerste.?

 

wat staat er in de overeenkomst? wat is er eerder afgesproken?

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Je vraag was al duidelijk. Misschien moet je wat meer uitleg geven over wat nu eigenlijk het probleem is, in plaats van ons te laten gissen.

Wanneer een contract ingaat hangt af van de omstandigheden en de inhoud van de overeenkomst. Regel is dat een ovk pas tot stand komt indien beide partijen instemmen. Als je het zetten van een handtekening ziet als instemming, dan geldt dus de tweede handtekening als 'ingangsdatum'. Maar er kan natuurlijk zomaar in het contract staan dat het ingaat per 1 februari, of dat uit de overeenkomst voortvloeit dat de ingangsdatum niet leidend is, of... etc etc.

That awkward moment when your sarcasm is so advanced people actually think you're stupid

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 248 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.