• 0

Wat vinden jullie van mijn site [spirituele winkel/praktijk]

Omschrijving van je concept:

Dag Allen,

 

ik heb ongeveer 2 weken geleden een eigen spirituele winkel/praktijk begonnen, daarbij heb ik een webwinkel en een website

 

nu vroeg ik me af wat jullie van mijn site vinden en wat eventueel verbeterd zou kunnen worden?

 

is het overzichtelijk genoeg en wekt het vertrouwen op en is het uitnodigend?

 

gr martien

 

 

website: www.mediummartien.nl

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

zelf een aantal aspecten van de website veranderd

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

ik wil dat mensen uitgenodigd worden om verder te kijken en geïnteresseerd zijn

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

het is niet zo zeer anders, maar wel uitgebreider omdat er verschillende aspecten in de site staan

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

wat kan ik verbeteren

 

is het overzichtelijk genoeg

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Probeer je teksten actueel te houden. Vrijdag 18 april is al geweest, dus "Vrijdag 18 april start ..." leest dan wat vreemd. Kunnen mensen zich nu nog steeds aanmelden voor die workshop? Hetzelfde geldt even verderop voor "5 april zal ...". En op je pagina voor minima is de eerstvolgende avond op 7 april.

 

Je hebt een pagina over een beurs, dan zou ik daar willen lezen of jij daar ook aanwezig bent met een stand.

 

Op de "Wie ben ik" pagina klopt volgens mij in het rijtje onderaan de 5e link niet. In de agenda geeft het linkje naar de workshop een "pagina niet gevonden" melding. En op de "Deze webshop is onderdeel van ..." pagina klopt de link naar de webshop niet.

 

Loop je teksten nog eens na. Op je homepage loopt de zin over je webshop bijvoorbeeld niet goed.

 

Zelf bepaalde ervaringen hebben gehad wil nog niet altijd zeggen dat je daar anderen gestructureerd mee kunt helpen. Wat dat betreft zou ik iets meer structuur aanbrengen in de presentatie van je achtergrond en ervaring.

Link naar reactie
  • 0

Hallo senseihomer,

 

Ik heb even gekeken naar je website. In eerste instantie ziet deze er strak en professioneel uit. Ik heb wel een beetje verder gesnuffelt en beetje achter de schermen gekeken en een aantal dingen zijn mij opgevallen. Ik heb ze geprobeert zo duidelijk mogelijk te verwoorden:

 


Algemeen

[*]De meta content van je homepagina lijkt de inhoud van je nieuwsberichten over te nemen. Zo zie ik staan: "Onder eigen beheer hebben we een nieuwe startpagina ontwikkeld, deze is - hier - te vinden"

[*]In je bodytekst van je website (vlak na

) staat de letter 'f'. Deze is voor het laden van elke pagina te zien in de linker bovenhoek van de pagina.

[*]De website mist kleur vind ik zelf. Ik denk dat kleur wel een belangrijke rol heeft binnen spiritualiteit en wat meer kleur in de website laat het wat meer leven.

[*]Dit kan mijn persoonlijke voorkeur zijn maar ik mis een contactformulier. Dit zou heel wat toevoegen aan je website en maakt misschien de drempel kleiner om contact met je op te nemen.

 

 

Home

[*]De sliderafbeelding wordt aan de onderkant afgesneden.

[*]Misschien is het handig om de website aan te passen voor grotere schermen. Op de homepagina misschien de cirkels met tekst eronder naast elkaar plaatsen in plaats van onder elkaar, dan hoeft er minder gescrollt te worden. Nu zie ik bijvoorbeeld de welkomtekst pas na scrollen.

[*]'Count per day' zou ik in de footer plaatsen, die is nu nogal leeg en waar het nu staat is het slecht uitgelijnd met de rest van de pagina.

 

 

Nieuwspagina

[*]De titel is links uitgelijnd en de inhoud in het midden. Persoonlijk zou ik adviseren alle teksten op de website links uit te lijnen (zoals op de Beurzen pagina), behalve de teksten die bij de cirkels op de homepagina horen. Dit leest makkelijker.

 

 

Vergoedingen

[*]De afstand tussen het onderwerp en het tarief is overal verschillend. Hier zou ik gebruik maken van een html table, zodat alles netjes onder elkaar geordend wordt.

 

 

Workshops/Cursussen

[*]Omdat de pagina bijna geen inhoud heeft wordt de footer helemaal omhoog geschoven. Hier zou ik een minimale hoogte aan de paginainhoud toekennen, bijvoorbeeld in je css:

 

#main {

min-height:400px;

}


 

 

Ik hoop dat je iets hebt aan mijn feedback. Succes!

 

 

 

www.digitalmizu.com

 

Op maat gemaakte websites, fotografie, drukwerk en andere multimedia oplossingen

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 118 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.