Meestal stel ik na een periode vast dat na een faillissement een debiteur niet optijd zijn betalingsverplichtingen kan voldoen. Ik boek dat in mijn administratie als volgt
Incidente resultaten
Aan kosten debieuze debiteuren
bij vaststelling dat de debiteur helemaal niet zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, werk ik als volgt
kosten debieuze debiteuren
Af te dragen OB (Aparte rekening)
Aan Debiteuren
Doe ik mijn administratie op de juiste methode? ik werk namelijk niet met voorzieningen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Anton73
Anton73
Goedemorgen,
Meestal stel ik na een periode vast dat na een faillissement een debiteur niet optijd zijn betalingsverplichtingen kan voldoen. Ik boek dat in mijn administratie als volgt
Incidente resultaten
Aan kosten debieuze debiteuren
bij vaststelling dat de debiteur helemaal niet zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, werk ik als volgt
kosten debieuze debiteuren
Af te dragen OB (Aparte rekening)
Aan Debiteuren
Doe ik mijn administratie op de juiste methode? ik werk namelijk niet met voorzieningen.
Graag jullie advies
Met vriendelijke groet,
Anton
[titel verduidelijkt - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/45692-wanbetalers-in-boekhouding/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag