• 0

1e aangifte

Hallo, Ik ben sinds eind april ingeschreven bij de kvk . Heb keurig mijn btw nummer ontvangen met aan de achterzijde van de brief het verzoek om per kwartaal aangifte te doen. Nu is het einde van het eerste kwartaal al aangebroken maar, Ik heb nog geen inloggegevens van de Belastingdienst ontvangen.

 

Ook heb ik nog geen kosten om in te brengen of facturen die gestuurd zijn.

 

Moet ik nu wel of nog geen aangifte doen. Aangezien ik niet kan inloggen op de belastingdienst.

 

Met vriendelijke groet ,Dominic

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi,

 

Je moet altijd tijdig aangifte doen, ook de eerste keer en ook als je niks hebt om aan te geven. Dit is voor u juli. In de maand juli moet de de aangifte doen over het tweede kwartaal.

Als je nog geen inloggegevens hebt heb je als het goed is een aangifteblad op papier ontvangen om in te vullen. Deze moet je tijdig opsturen naar de belastingdienst. De tweede aangifte zal via het internet gaan omdat je dan je inloggegevens binnen moet hebben. Dit duurt namelijk 6-8 weken.

 

Als je nog vragen heb stel deze gerust en succes verder

Klein heeft in mijn webwinkel 2 betekenissen: de prijs en het formaat die van klein naar groot loopt. Ik wil het voor iedereen mogelijk maken om iets kleins (prijs of formaat) te kunnen geven aan een ander.

http://www.dekleinekadootjes.nl

Link naar reactie
  • 0

Bedankt. Ik heb tot nu toe alleen nog maar bevestiging gehad van belasting met btw nummer erop en de aangifte frequentie.

 

Ook wel logisch dat je pas het tweede kwartaal aangifte moet doen. Dan zal ik tegen die tijd wel inlog-gegevens en een papieren of digitale aangifte blad krijgen.

 

Bedankt voor jullie snelle reactie!

 

Groeten Dominic

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 109 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.