• 0

Ondernemingsplan ivm subsidie-aanvraag, wie helpt?

Geachte mevrouw/meneer.

Ik ben bezig mijn eigen bedrijf op te zetten.Ik heb daar subsidie voor nodig en moet daarvoor een ondernemingsplan opstellen.

Mij is aangeraden om het eerst te laten controleren door een deskundige.Ik wilde vragen of u dat voor mij wilt doen.

Bij voorbaat dank.

 

Hartelijke groet Klaasje Paas.

 

 

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi Klaasje

 

Welkom op dit forum.

 

Even los van de inhoud een andere vraag: Zo te zien staan je NAW-gegevens in je plan. Wil je dit online houden waarbij eea geindexeerd wordt door google?

 

Zo niet, anonimiseer dan je plan en plaats een reactie met het geanonimiseerde plan, dan zal ik de bijlage in je eerste bericht verwijderen.

 

Frans

Link naar reactie
  • 0

Ok,

 

Vraagje in dat geval:

 

Stel, jij hebt 25.000 beschikbaar en er komt een onbekende naar je toe en die wil 25000 euro lenen voor een en belooft je het terug te betalen

 

Wat zou jij van die persoon willen weten voordat je besluit dat die persoon 25000 euro van jou mag lenen?

 

Probeer dat eens helder voor jezelf hier neer te zetten

 

Frans

Link naar reactie
  • 0

Beste Klaasje,

 

Hetgeen wat u tot nog toe heeft als 'ondernemingsplan' kun je in mijn optiek niet echt een ondernemingsplan noemen. Ik denk ook niet dat het zin heeft hier inhoudelijke op in te gaan, aangezien je dan al gauw vervalt in de basis, waarvna al genoeg geschreven is. Zo ook op dit forum.

 

Wat ik u zou willen aanraden is om middels een kant aan klaar format een plan samen te stellen. Dat kan bijvoorbeeld hier:

https://www.rabobankstartproof.nl/

Is allemaal vrij eenvoudig en daar zult u vast wel uitkomen.

Als u hiermee een ondernemingsplan maakt en vervolgens deze op dit forum zet, val er iets gerichter en inhoudelijker feedback te geven.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik mis in je plan of je onderzocht hebt of het bestemmingsplan toelaat dat je een onderneming aan huis vestigt. Als het bestemmingsplan dat toelaat, wat moet je dan doen voor een vergunning (kosten?) en weet je of je die dan ook krijgt? Iets om bij de gemeente even te checken en op te nemen in je eigen plan.

That awkward moment when your sarcasm is so advanced people actually think you're stupid

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 190 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.