• 0

The next entrepreneur 2014 Rabobank en MKB-Nederland

Beste ondernemers ,

 

Mijn naam is Frits Corvers en studeer ondernemer detailhandel. Dit biedt de kans om naast mijn studie een onderneming te starten. Een onderneming die ik combineer vanuit mijn passie ondernemen en mijn hobby product design. Hieruit is Backz onstaan, Backz een merknaam die digitale Trendy accessoires wil maken en verkopen. Digitale trendy accessoires voor smartphone, tablet, computer/laptop en audio. We brainstormen over producten, creëren nieuwe producten en proberen bestaande producten te verbeteren. We hebben al schitterende nieuwe producten ontworpen en nieuwe mogelijkheden bedacht bij bestaande producten. Wij bedenken gebruiks- en kindvriendelijke producten die hip en trendy zijn en toch voor een betaalbare prijs aangeschaft kunnen worden. Onze producten worden voor iedereen toegankelijk , zo gaan wij steun bieden aan de ''Ipad-scholen'', scholen waar kinderen met gebruik van de tablet op digitale wijze les krijgen. Wij gaan verder dan alleen verkoop van onze producten, wij denken na over de toekomst en die van anderen.

 

U kunt ons helpen om onze start een boost te geven. Het kost slechts enkele seconden voor u en wij zijn heel dankbaar voor uw stem. Wilt u ons helpen om deze onderneming tot een succesvolle onderneming te maken?

Breng dan uw stem uit op : http://www.thenextentrepreneur.nl/profiel/21658/frits-corvers.htm

 

Alvast bedankt , wij zijn uw dankbaar.

 

Vriendelijke groet ,

 

Frits Corvers.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

 

Ben jij in de afgelopen twee jaar een onderneming gestart en vind jij dat je de meest vernieuwende starter van Nederland bent, meld je dan aan voor de verkiezing.

 

Is Backz een inderdaad gestarte onderneming of de droom? Het merk is nog niet geregistreerd. Ik zie een website met bedrukte smartphone-hoesjes, maar geen producten te koop. Wat is 'het meest vernieuwende' aspect van Backz?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor u reactie. Inderdaad het is een gestarte onderneming , maar nog niet geregistreerd als beschermend merk.

We voeren momenteel onderhoud uit aan de website , daarom is deze niet compleet en af. Het meest vernieuwende aspect zijn de producten die we gemaakt hebben. Binnenkort meer over de producten als de website volledig af is , dan worden ook de producten opnieuw gelanceerd op de website.

Link naar reactie
  • 0

Ik citeer

 

'Backz een merknaam die digitale Trendy accessoires wil maken en verkopen'

 

Als de merknaam het belangrijkste is, zoals je lijkt te stellen, registreer hem dan. Liever vandaag nog dan morgen.

 

Anders kan een ander je voor zijn, en is al je mooie werk tot op heden mogelijk naar de maan.

 

Eerst de merknaam, dan het websiteonderhoud, zou ik zeggen. Prioriteiten.

 

In de tijd dat ik dit schrijf had ik hem al kunnen registreren voor een paar honderd euro en jou tot in lengte van dagen een licentie kunnen laten betalen.

 

En het mooie is dan: hoe succesvoller jij wordt, hoe meer jij uitgeeft aan marketing, hoe waardevoller mijn merknaam wordt, en hoe meer je mij volgend jaar moet betalen.

 

 

Bel een octrooigemachtigde van Patenthuis bij al uw octrooivragen !

Link naar reactie
  • 0
In de tijd dat ik dit schrijf had ik hem al kunnen registreren voor een paar honderd euro en jou tot in lengte van dagen een licentie kunnen laten betalen.

 

Hoe zit het eigenlijk met persoonsnamen? Kun je die ook (voor+achternaam) registreren als merk en kan die dan wel zonder licentie gebruikt worden door mensen die die naam ook echt dragen (of door mensen die die registreerde naam als roepnaam gebruiken).

 

maw, stel ik heet zelf tomas hillfiger, mag ik tommy hillfiger dan gebruiken als bedrijfsnaam zonder licentiekosten?

Link naar reactie
  • 0

Dat zijn twee verschillende vragen.

 

1) Je kunt best een persoonsnaam als merk registreren: Hilfiger, Albert Heijn, en zo zijn er nog wel duizenden. Als je een alreeds bestaande merknaam registreert kan deze registratie vernietigd worden. Het is hierbij irrelevant hoe je zelf heet.

 

2) Je mag geen zaken doen onder een beschermde merknaam of een die daarop lijkt en die verwarring zou kunnen geven. Al heet je zelf Tommy Hilfiger, je mag geen kleding verkopen onder die naam, even aannemende dat dat inderdaad een geregistreerd merk is.

 

Je zou misschien wel onder die naam benzine mogen verkopen, als het merk niet voor benzine is geregistreerd.

Bel een octrooigemachtigde van Patenthuis bij al uw octrooivragen !

Link naar reactie
  • 0

Vanaf hier weer back on topic please.

 

TS doet kennelijk mee aan een ondernemerswedstrijd, maar kan op dit moment nog weinig of niks laten zien over zijn onderneming en producten. Opgemerkt wordt dat een merkregistratie ontbreekt.

 

Naast een verkiezing biedt dit initiatief ook een kennistraject. En tips voor starters.

 

En misschien zijn er wel meer HL-leden onder de deelnemers?

 

Modgroet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Ik vind het niet echt classy om je op een forum te registreren om alleen maar te vragen of wildvreemden even je inzending voor een wedstrijd te steunen. Je moet winnen omdat je het beste idee hebt, niet omdat je het succesvolst bent in het spammen van websites.

 

En dan ook nog eens naar een website verwijzen die totaal niets te maken heeft met gegevens die je in de wedstrijd noemt...

 

Danny

Link naar reactie
  • 0

Beste reageerders/ondernemers ,

 

Mijn excuses voor het feit dat ik op www.higherlevel.nl gevraagd heb om stemmen te krijgen. Vandaag zal het merk geregristreerd worden , bedankt voor die tip.

Erg classy is het inderdaad niet om het hier op het forum te doen. Maar we proberen er alles aan om aandacht te krijgen voor ons bedrijf. En dat ging dan inderdaad buiten classy om. De site word ook offline gehaald en weer online gezet waarneer alles klaar is. Buiten het feit dat ik mijn excuses wil aanbieden voor het feit dat ik hier om stemmen heb gevraagt , wil ik toch iedereen bedanken voor de tips/opmerkingen.

 

Met vriendelijke groet ,

 

Frits Corvers

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 111 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.