25/2 InnovatieSquad Meeting te Breukelen

Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Omdat ik al een hele tijd achter de schermen HL in de gaten én draaiende houd zal ik als mistery guest optreden 8)

 

M.b.t. agendapunt 2:

2. Spreker : of jonge ambtenaar of : iemand van HL die vertelt hoe HL tot zover gekomen is. (Reality check)

Ik ben ze alledrie ... dus dat zal ik doen.

Zrski zal met video tool van Kleverlaan virtual aanwezig zijn en qua history zijn er ook mods van de eerste orde.

 

Verder zal ik luisteren naar alle concrete ideeën/wensen die er leven en mij 100% inzetten om ervoor te zorgen dat deze, indien realiseerbaar, uitgevoerd worden.

 

En ... eten en drinken ... ook hiermee ga ik mij uiteraard bemoeien.

 

Back on track ....

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

Even mijn bijdrage betreft reus/kneus knop. Waarom maak je zoiets niet post-afhankelijk, dat je een post kunt reuzen/kneuzen. Zoiets geeft tenminste nog een indicatie van hoe andere mensen over de bijdrage denken. En zo kun je een beetje kijken wat waardevol is en wat niet. Nu is de karmaindicatie totaal waardeloos.

Link naar reactie

- Omdat ik vind dat er momenteel maar zo'n 40 verschillende mensen op higherlvel communiceren. Veel te weinig! Volgens mij worden de meeste nog betaald ook! Houden elkaar lekker bezig dus! Vind dat niet succesvol, zeker niet voor hetgeen wat er volgens mij achter zit!

Perry

ten behoeve van de discussie over de toekomst en mijn beeldvorming: kan iemand mij antwoord geven op de volgende vragen:

 

1. op welke wijze, door wie en voor hoeveel wordt HL gefinancierd?

 

2. worden moderators, administrators, beheerders betaald? op welke grondslag? tegen welke tarieven?

 

 

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

1. op welke wijze, door wie en voor hoeveel wordt HL gefinancierd?

HL wordt gefinancieerd vanuit TechnoPartner, wat van EZ is. Het is een overheidsinitiatief, en wordt als zodanig gefinancierd.

 

2. worden moderators, administrators, beheerders betaald? op welke grondslag? tegen welke tarieven?

Administrators/moderators worden niet betaald. Af en toe zijn er moderator-meetings die betaald worden door EZ, dat is het.

Link naar reactie

Even mijn bijdrage betreft reus/kneus knop. Waarom maak je zoiets niet post-afhankelijk, dat je een post kunt reuzen/kneuzen. Zoiets geeft tenminste nog een indicatie van hoe andere mensen over de bijdrage denken. En zo kun je een beetje kijken wat waardevol is en wat niet. Nu is de karmaindicatie totaal waardeloos.

 

Wat mij betreft zou een slashdot-style systeem ook beter zijn... daarmee kun je per post een bonus of malus uitdelen, en deze ook in een bepaalde categorie plaatsen (bijvoorbeeld informatief, of juist redundant). Daarbij zie je niet wie hem uitdeelde, maar is het wel duidelijk over welk bericht het gaat.

Link naar reactie

De foto ziet er erg goed uit. Echte atleten allemaal :D

 

Even een culinaire check : op de site van Willemj :

 

 

Staan nu al de volgende gerechten virtueel te dampen :

 

* Mira   - maaltijdsalade ; - hartige hapjes

 

* Gooz   -Ail i oli (Saus van olijfolie, eigeel en knoflook, lekker op brood)

- Turks brood, heel vers van de Zaans/Turkse bakker (Hoeveel??)

- Romesco (Catalaanse noten saus, ook erg lekker op brood)

 

* Justus (nonex)   Tostada met mozzarella en basilicum, knoflookbrood met ricotta en kruidendip

 

* Perry   Zelf gebakken appeltaart (max 12 personen) wie het eerst komt het eerst maalt:-)

 

* Merkava   Ovengerechten, Quiche, brownies (dessert met ijs?), stokbrood

 

* Wilbert (OkiDoki)   Drumsticks

 

* Annedien   Chocolate moose, burdyburdybur-dieburdiebur mook-mook-mook.;-) ; Pastasalade (vegetarisch)

 

* Webwolff   Desserts : griesmeelpudding; een cake en een trifle.

 

WillemJ Focaccia gevuld met diverse kazen en rucola.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

We zijn benieuwd naar de kook kunsten van de andere deelnemers. Dus ga naar de site en verras ons met je culinaire invulling.

 

(hoorde ik Kermie daar iets zeggen over friet ? )

 

Link naar reactie

Kosten Higher Level T-shirt :

 

Doubleart is zo vriendelijk geweest zijn ervaring met Shirt ontwerpen, maken en dergelijke met ons te delen. Het design heeft iedereen hier in deze thread al gezien. De prijs zou bij een afname van ongeveer 25 shirts als volgt zijn :

 

Eenmalige voorbereidingskosten a euro 2 x 35 = € 70

25 t-shirts gildan ultra cotton a euro 10,25 = 256,25

Dus een totaal van 70,- + 25 x 10,25 = 326,25.

 

Dat bedrag gedeeld door 25 shirts = € 13,05.

 

De Gildan Ultra Cotton is het dikste type shirt wat er te krijgen is, wellicht kan het een categorie lichter, wat nog steeds dik zat is.

Dit gaat uit van twee kleuren opdruk voor en 1 achter. De plaats maakt niet uit voor de prijs. Dit was een een t-shirt met korte mouwen.

 

Als je dit shirt nu wilt bestellen, laat dit weten via deze thread. Dit is het gemakkelijkste vwb de administratie en het bijhouden van het geheel. Sommigen hebben dit al eerder gedaan, ik zal dit later nog eens op een rijtje zetten.

 

Bij deze opzet zijn we van het volgende uitgegaan : we gaan er van uit dat we in een keer een batch kunnen bestellen. Dit drukt de kosten. Wel willen we om het risico zo laag mogelijk te houden, pas gaan laten maken als we bestellingen binnen hebben.

 

Een andere wens is als mensen bijv. na de 25ste ook een shirt willen hebben. Dan zou je dus weer wel een voorraad moeten hebben, als je dit bijv. via de site aan wilt bieden. Doubleart heeft een manier gevonden, waarbij je een soort vel hebt waarop het design staat. Heb je een bestelling binnen, dan geef je dit vel aan een drukker met een shirt en die drukker zet het design van het vel op het shirt (comprende ? ). Deze vel oplossing is goedkoper, gemakkelijker te bewaren en vooral : omdat we in de bovenstaande batch al het design betalen, zijn de daarop volgende drukken weer goedkoper.

 

Voor de goede orde : noch Doubleart, noch ik gaan hier aan verdienen. Het is niet meer mogelijk om voor 25 februari deze shirts te laten maken. Wellicht dat we wel een print op een vel papier kunnen hebben om iedereen te laten zien hoe het er uit gaat zien.

Plan is om een intekenlijst te hebben op de 25ste februari.

 

Over het finale design zijn we ook nog niet uit, aangezien zo weinig mensen zich hebben uitgesproken. De voorstellen van Doubleart kan je hier zien : http://www.booreiland.nl/4xhl.jpg

 

Your votes, please, people.

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Alridy ... TP sponsort een voorrraad. Hoeveelheid .. ehmmmm ... nog steeds beetje afhankelijk van wat we (naast "ik wil er een") er verder mee doen. Verkopen of weggeven. Indien dat laatste zo is, dan zal TP jullie er sowieso één geven, maar dan is de community minded "potje vullen" in dit geval niet meer van toepassing en dat was nu juist the good community feeling.

 

Maar TP wil sponsoren, dus een gereduceert tarief voor een ieder die deze wil kopen. Niet dat TP nu ineens sinterklaas speelt, maar ik heb in beheer nog een potje "moderatoren bijeenkomst" die niet is doorgegaan. Dus die wordt dan nu heel zinnig besteed.

 

Ohhh ... ik wil een hempje in XS? Kan dat? En of course de kleur ... ehmmm ... grijs melangee.

Wat kost het als we er 100 bestellen? En kan dit dan in diverse maten.

En ikzelf ben meer gecharmeerd van een long sleave. Ziet er iets cooler en moderner uit. Of een polo lange mouwen ... dan kunnen we er ook nog mee naar klanten.

 

Ohhh .. ik kies voor design ... nr. 2 (links boven). Alhoewel het design een beetje weg heeft van het kledingmerk "Gsus", vindt ik die het meest toepasselijk. Hartje, kroontje, devils wings ... totally HL !

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

 

 

Ohhh .. ik kies voor design ... nr. 2 (links boven). Alhoewel het design een beetje weg heeft van het kledingmerk "Gsus", vindt ik die het meest toepasselijk. Hartje, kroontje, devils wings ... totally HL !

 

 

Eeehm, volgens mij is hartje kroontje etc. rechtsboven? In ieder geval ook mijn favoriet! Bij voorkeur longsleeve. Doen we een poll of gaat iemand tellen? Twee svp (XL)....

Link naar reactie

Ja, TP : toffe peren. ;)

 

Ja, geloof ook dat we tenminste www.higherlevel.nl ergens onder het design van Booreiland moeten zetten

& Ik vond de suggestie van Zrski een tijdje geleden wel goed : op de mouw dit : IpowerHL.gif

 

En ik ben net als Kermie een groot voorstander van Long Sleeves. Kan je ook vaker aan dan polo's in ons klimaatje.

Link naar reactie

& Ik vond de suggestie van Zrski een tijdje geleden wel goed : op de mouw dit : IpowerHL.gif

 

En ik ben net als Kermie een groot voorstander van Long Sleeves. Kan je ook vaker aan dan polo's in ons klimaatje.

 

Van die logo's op je mouw is best handig, kunnen mensen zien van welk netwerk je onderdeel bent.

Verbonden met : HL, NOVU, enz.

 

 

Mmmm. Kijk eens wie HL.NL bezit...

Wegener ??? :-X :( :o

Link naar reactie

Ik moet toch even iets kwijt! Op deze HL site zag ik net iemand met een karma van -6 staan en ik vind dat soort dingen echt niet kunnen hoor.

 

Iedereen bij HL is gemotiveerd om daadwerkelijk iets te weten te komen of zijn of haar expertise te geven op een bepaald vlak lijkt mij?. Bij de één gaat dit sneller dan de ander maar ik vind een karma van -6 kinderachtig en niets bijdragen aan HL. Daarbij vind ik dit soort acties de professionaliteit van HL aantasten.

 

Is het niet mogelijk om dit bij HL professioneler aan te pakken?

Hang al zo'n 10 jaar rond op internet en verdien er een leuk zakcentje mee :-))))

 

Freelance secretaresse nieuws

http://www.secretaresse-nieuwtjes.nl

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 146 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.