25/2 InnovatieSquad Meeting te Breukelen

Aanbevolen berichten

Ik vind het wel érg 20th century om in winnaars en verliezers te redeneren. Ik zou het wel een innovatie vinden om de bijdrage van iédereen eenzelfde waarde toe te kennen.

:)

 

Ik *bump* deze url ook nog even:

http://catering.jsoft.nl/

 

 

Beetje aan het polderen Nils ? :P

Dit forum kan voor iedereen die het een beetje handig benut een win forum zijn, dus geen verliezers.

 

Het heet toch ook Higherlevel ;D

Link naar reactie

Reik een jaarlijkse HL prijs uit voor de MVP: Most Valuable Player op HL. Ik heb een analyse gedaan van het aantal posts en de karma.

 

Het blijkt dat Mira onze MVP is, een karma van 16 op 89 berichten, een effectiviteit van 5,6.

Mira, van harte!

Mira, je begrijpt dat je nu niet meer kan wegblijven van de 25/2 meeting, ook om je prijs op te halen.

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

Als we dynamysch karma gaan tellen moeten de minnetjes bij de plusjes worden opgeteld in plaats van afgetrokken(of had iemand dat al opgemerkt). Dan sta ik nu op 222 ;D Heb ik dan ook wat gewonnen?

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Tuurlijk Nils.

 

ik stel dus voor drie extra kolommen: aantal kneusjes, aantal reusjes, saldo, e.e.a. genormaliseerd per jaar. er is vervolgens vast wel een statistisch onderlegd HL-lid die daar nog een mooie dynamiek of spreiding variabele aan weet te koppelen.

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

Zo langzaam aan moet ik Perry bijna gelijk gaan geven, de inhoud verdwijnt naar de achtergrond en de gezelligheid blijft over.

 

Geen reden voor mij om de 25e weg te blijven, maar ik hoop dat er toch ook ruimte zal zijn voor wat inhoudelijke zaken.

 

Aan de andere kant kunnen er in een ontspannen sfeer ook mooie ideeën ontstaan, dat hoeft niet perse in een gestructureerde ontmoeting te gebeuren.

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie

Eerlijkgezegd zou ik me van de karma-scores niet teveel aantrekken, hoe je daar ook aan wilt rekenen. Volgens mij is dat karma nooit bedoelt als meer dan een 'geinig dingetje', en wordt het voor van alles gebruikt.

 

Je hebt mensen die minnen geven als ze het niet met een ander eens zijn, ook al is het een prima bijdrage.. en het zelfde met plusjes voor een wenselijke mening die misschien niet zoveel toevoegt.

Link naar reactie

<>

 

Ik kan het nooit laten om juist een tegenstelling te geven, ook al ben ik het daar niet mee eens, doe dat om een zaak van verschillende kanten te belichten, of juist op een verkeerd been te zetten.

 

Blijft je Karma zo rond de 5 schommelen:-)

 

Perry

 

Link naar reactie

Perry : blij om te horen dat je (toch) komt !

 

En om WelleKe geheel ten dienst te zijn : De vraag :

 

Dames en Heren,

 

25 Februari 2005 hebben wij een bijeenkomst van mensen die HigherLevel een goed hard toedragen. Een belangrijk aspect van de bijeenkomst zijn voorstellen van ons allemaal over "wat beter kan aan HigherLevel". Sommigen denken hier vergaand over, sommigen vinden HL goed zoals het is.

 

Deze voorstellen zijn de kern waar het om gaat op 25 februari en waarom Merkava en ik de organisatie op ons genomen hebben. De gezelligheid is ook erg prettig, maar dat hadden we op een veel gemakkelijker manier kunnen oplossen.

 

Wij zijn dus serieus benieuwd naar jullie ideeen over de toekomst van HigherLevel. Ons idee is dat we hier vooral een inventarisatie doen van ideen.

 

Ik wens jullie veel inspiratie,

 

De vloer, het spreekgestoelte en mijn aandacht is geheel voor jullie !

Link naar reactie

Perry een lijst met agenda punten is erg handig maar de catering pagina heeft geen discussie/wijzig/verwijder opties. Denk niet dat dat de overzichtelijkheid ten goede komt :)

 

Kan er niet tijdelijk een extra 'folder' gemaakt worden op het forum waar voor ieder punt een apart topic gemaakt kan worden evt. met poll?

Link naar reactie

Hai Little Monkey,

 

Was inderdaad leuk om elkaar gisteren tegen te komen.

Maar in onze mailwisseling was je iets minder stellig dat je post hier : zullen we een vraagteken houden bij je komst totdat je kan bevestigen ?

 

Gooz, gaaf dat je er bij kan zijn en het eten wat je voorstelt klinkt Fingerlickin' Good !

 

PHPErik : will you join us ?

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 194 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.