• 0

Wat vinden jullie van mijn website Kraamcadeaus

Kraamcadeau met naam

 

Omschrijving van je concept:

Kraamcadeaus personaliseren en aanbieden in een webwinkel

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Mijn man heeft mij geholpen de webwinkel te maken.

 

Wij zijn van plan onze bedrijfsactiviteiten uit te breiden en opnieuw een nieuwe site te maken.

 

ik ben benieuwd naar alle opbouwende kritiek zodat we dit mee kunnen nemen in de nieuwe site en de huidige.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

bezoekers aantrekken die in onze webwinkel een mooi kraamcadeau bestellen

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

We zijn creatief, origineel, snel en hebben maken de kraamcadeaus met enthousiasme en toewijding

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

- technische zaken als snelheid etc (de softwareversie is 2 jaar oud, updaten is lastig door alle gemaakte aanpassingen) toch heb ik het idee dat de site snel genoeg is?...

 

- inhoudelijk (teksten, aanbod)

 

- vindbaarheid op het web

 

- alles dat ik niet weet te vragen :)

 

 

http://www.kraamcadeau-met-naam-baby.nl voor een persoonlijk cadeau
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Het lettertype vind ik persoonlijk aan de kleine kant om prettig te kunnen lezen. Daarnaast leidt je wisselende banner ook erg af.

 

Op de pagina met recensies geven de linkjes onder "Algemeen" een pagina-niet-gevonden foutmelding.

 

De automatisch wisselende voorbeelden op het product-scherm vind ik verwarrend. Ben je net aan het kijken naar de lettertypen, verdwijnen deze weer. Ook is niet duidelijk of ik alleen lettertypen en kleuren kan kiezen uit de voorbeelden. Want in het invulveld kan ik ook iets anders invullen. Ik zou dan eerder een drop-down box met keuzes verwachten.

 

Je verzendkosten variëren van 2,95 tot 5,95 maar ik kan nergens vinden wanneer welk bedrag van toepassing is.

 

Als ik wil afrekenen zonder een account aan te maken en ik maak een tikfout in mijn gegevens, dan kan ik die niet meer aanpassen.

 

Boven de 49,95 betaal ik geen verzendkosten. Maar als ik een product van 18,50 bestel, zeg je dat ik nog voor 31,35 moet bestellen om voor gratis verzending in aanmerking te komen. Scheelt niet veel, maar toch ...

 

Kijk nog even naar je voorwaarden. De tweede alinea onder artikel 1 is bijna gelijk aan artikel 3. Artikel 3, 4 en 5 zijn daarnaast meer een handleiding voor het gebruik van je website dan dat het voorwaarden zijn. En in artikel 9 zeg je dat je prijzen geldig zijn tot 1-1-2014 ...

 

Verder hier en daar wat taalfouten, dus daar zou ik nog even naar (laten) kijken.

 

Link naar reactie
  • 0

Het lettertype vind ik persoonlijk aan de kleine kant om prettig te kunnen lezen. Daarnaast leidt je wisselende banner ook erg af.

 

Op de pagina met recensies geven de linkjes onder "Algemeen" een pagina-niet-gevonden foutmelding.

 

De automatisch wisselende voorbeelden op het product-scherm vind ik verwarrend. Ben je net aan het kijken naar de lettertypen, verdwijnen deze weer. Ook is niet duidelijk of ik alleen lettertypen en kleuren kan kiezen uit de voorbeelden. Want in het invulveld kan ik ook iets anders invullen. Ik zou dan eerder een drop-down box met keuzes verwachten.

 

Je verzendkosten variëren van 2,95 tot 5,95 maar ik kan nergens vinden wanneer welk bedrag van toepassing is.

 

Als ik wil afrekenen zonder een account aan te maken en ik maak een tikfout in mijn gegevens, dan kan ik die niet meer aanpassen.

 

Boven de 49,95 betaal ik geen verzendkosten. Maar als ik een product van 18,50 bestel, zeg je dat ik nog voor 31,35 moet bestellen om voor gratis verzending in aanmerking te komen. Scheelt niet veel, maar toch ...

 

Kijk nog even naar je voorwaarden. De tweede alinea onder artikel 1 is bijna gelijk aan artikel 3. Artikel 3, 4 en 5 zijn daarnaast meer een handleiding voor het gebruik van je website dan dat het voorwaarden zijn. En in artikel 9 zeg je dat je prijzen geldig zijn tot 1-1-2014 ...

 

Verder hier en daar wat taalfouten, dus daar zou ik nog even naar (laten) kijken.

 

 

Beste John,

 

Super bedankt dat je de tijd hebt genomen naar onze website te kijken!

 

ik heb gelijk al een aantal van jouw tips verwerkt:

- links die niet werkten bij recensies, deze werken nu weer

- dubbele teksten in artikel 1 en 3

- geen verzendkosten vanaf € 49,85

 

De andere tips kosten wat meer tijd, nog wel even een vraag over de taalfouten, dat is een cruciaal punt natuurlijk.

Ik heb de algemene voorwaarden nagekeken, heb je ze daar gezien of elders?

 

Het lettertype hebben we bewust gekozen en past naar ons idee bij wat wij aanbieden, wellicht dat anderen hier ook een mening over hebben, positief mag ook natuurlijk :)

 

http://www.kraamcadeau-met-naam-baby.nl voor een persoonlijk cadeau
Link naar reactie
  • 0

... nog wel even een vraag over de taalfouten, dat is een cruciaal punt natuurlijk.

Ik heb de algemene voorwaarden nagekeken, heb je ze daar gezien of elders?

 

Ze staan verspreid over je website. Bijvoorbeeld op je homepagina "die u op kan opgeven" en "op te doen voor uw kraamcadeau en deze ...". Die eerste staat overigens ook in je voorwaarden. En daar zie ik bijvoorbeeld ook "Bent u een nieuwe klant dan wordt kan u kiezen ...".

Link naar reactie
  • 0

nog wel even een vraag over de taalfouten, dat is een cruciaal punt natuurlijk.

Ik heb de algemene voorwaarden nagekeken, heb je ze daar gezien of elders?

 

Het lettertype hebben we bewust gekozen en past naar ons idee bij wat wij aanbieden, wellicht dat anderen hier ook een mening over hebben, positief mag ook natuurlijk :)

 

Even hierop aanhakend:

Van het lettertype word ook ik niet echt enthousiast (Comic Sans?). Doet een beetje 'kinderachtig' aan...en nu is dat wellicht wat je wilt bereiken, maar het blijven toch volwassenen die jouw site bezoeken ;)

Wat taal betreft zou ik hier en daar wellicht wat zinnen aanpassen, maar dat heeft wellicht meer te maken met persoonlijke smaak/stijl, dat is voor iedereen weer anders. Bijvoorbeeld:

Uw kraamcadeau versturen wij via PostNL, zodra het pakket bij PostNl is aangeboden, sturen wij u, indien van toepassing, een e-mail met daarin een Track & Trace code welke de status van de zending aangeeft, zo bent u in staat te volgen wanneer Postnl uw kraamcadeau zal bezorgen via http://www.postnlpakketten.nl/klantenservice/tracktrace/

 

Daar mogen wel wat punten in verwerkt worden ;)

Je schrijft de bezoeker aan met 'u', netjes en formeel. Vervolgens schrijf je 'u kan'...niet fout, maar wel informeel. 'U kunt' is wat netter. Zo zijn er links en rechts wel meer 'foutjes'.

 

 

That awkward moment when your sarcasm is so advanced people actually think you're stupid

Link naar reactie
  • 0

Het lettertype hebben we bewust gekozen en past naar ons idee bij wat wij aanbieden, wellicht dat anderen hier ook een mening over hebben, positief mag ook natuurlijk :)

 

Even hierop aanhakend:

Van het lettertype word ook ik niet echt enthousiast (Comic Sans?). Doet een beetje 'kinderachtig' aan...en nu is dat wellicht wat je wilt bereiken, maar het blijven toch volwassenen die jouw site bezoeken ;)

 

Helemaal eens met Tummers en John, het lettertype zou het voor mij ook niet zijn. Het zou al heel veel helpen als je het lettertype wat groter zou maken, de leesbaarheid zou er veel beter van worden. Maar ik zou toch ook serieus rondkijken voor een wat "professioneler" lettertype.

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
  • 0

Ik geef bij kraamvisite altijd een paar rompertjes, omdat ik uit ervaring weet dat dat het enige is waar je er nooit genoeg van hebt. Dan zou ik ze niet met naam kopen, want de meeste babykleertjes hebben meerdere levens: het kind groeit zo snel dat een kleertje maar een paar keer gedragen kan worden, en dan gaat het naar een neefje of nichtje of een buurkind. En dat kind heet meestal anders.

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

- Ander lettertype

 

- Achtergrond is erg druk en leidt me af

 

- Header oogt amateuristisch met een soort van word art logo

 

- Kijk eens naar de meta tag description, hier staat geen tekst.

 

- Alle prijzen staan in rood, waarom? Zou groen of oranje niet beter zijn?

 

 

 

Beste Bas,

 

Ook jij bedankt voor de opbouwende kritiek, de volgende zaken aangepast;

 

- (met pijn in mijn hart) afscheid genomen van Comic Sans

- de drukke ruitjesachtergrond vervangen voor iets dat rustiger is (denk ik)

- rode prijzen roze gemaakt en de het euroteken voor het bedrag geplaatst (viel me op toen ik de kleur had aangepast dat deze er achter stond)

- 3d tekst veranderd naar platte tekst in de header

 

Nogmaals bedankt!

mvg Nancy

http://www.kraamcadeau-met-naam-baby.nl voor een persoonlijk cadeau
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 214 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.