• 0

huis en winkel combineren

Beste mensen,

 

Ik zou graag willen weten of en hoe het volgende idee haalbaar is.

 

Ik heb een 'ready-to-go' businessplan klaarliggen voor een naar mijn mening uniek winkelconcept in een dichtbevolkte regio in Brabant,

Ik heb hiervoor enkele panden op het oog welke te combineren zijn met een woongedeelte.Deze panden zijn strategisch gelegen binnen de regio. Momenteel bezit ik een woning welke 200.000 euro waard is en waarop ik eeen overwaarde heb van rond de 25000 euro.Ik heb momenteel een vaste baan.

 

Een pand (winkel inlc woonruimte) zal met verbouwing van de winkel rond de 4 a 4,5 ton gaan kosten. Is het voor mij op wat voor manier dan ook mogelijk om dit te financieren?

 

Eventueel met werkende partner?

 

Ik hoor graag jullie tips..als die er zijn..!

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Allereerst, welkom op het forum.

 

Op basis van de info die je geeft zal het naar mijn mening niet haalbaar zijn. (althans bij de reguliere banken en andere hypotheekverstrekkers) Je wilt in feite als startende ondernemer een financiering hebben van minimaal 400k. Of jullie moeten een hoog inkomen uit dienstverband hebben, of een groter bedrag aan eigen middelen dan de 25k die je aangeeft.

 

Wanneer je aan kunt geven hoe hoog beiden inkomens (en is het de bedoeling dat je naast het ondernemen ook nog blijft werken) zijn dan kunnen we een goede indicatie geven.

 

Succes

www.camelot-legal.nl

Link naar reactie
  • 0

bedankt voor de reactie.

 

omdat het een winkelconstructie betreft moet een van ons zich full time met de winkel bezighouden.Ik zit dus mogelijk in een lastig pakket.

 

Zijn er verder helemaal geen opties(ik las op de site iets over venture capital bijv.)

 

Ik vrees dat alleen winkelruimte huren nog over blijft.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 238 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.