• 0

Gebruiksvriendelijkheid website? [advertenties]

Omschrijving van je concept:

Ik beheer momenteel een website waarmee advertenties automatisch herplaatst kunnen worden. Voor gebruik van de website is een (betaalde) licentiecode nodig.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Complete website gemaakt. Klein beetje promotie.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Wanneer je veel advertenties beheert op verschillende advertentiesites is het een tijdrovende klus om alle advertenties welke verlopen, of verlopen zijn weer te plaatsen. Ook zakt een advertentie vaak binnen een aantal dagen weg naar pagina 200+. Met mijn website hoeft de adverteerder deze advertenties niet meer te plakken kopiëren etc.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Er zijn al bestaande "concepten" echter zijn deze duur en niet voor de grootste advertentie sites geschikt.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik ben benieuwd in hoeverre jullie de website gebruiksvriendelijk vinden? De website kan bekeken worden op http://www.demo.fundify.nl/login?demo

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0
Let op! Dit is een demonstratie versie. Er kunnen geen wijzigingen of andere handelingen verricht worden.

 

Dan valt er dus ook weinig te zeggen over de gebruiksvriendelijkheid ...

 

Zelfverklarend is het in elk geval niet. Als ik bijvoorbeeld kijk op de pagina over Marktplaats, dan zie ik aan de rechterkant twee keer een pijltje omhoog en een pijltje omlaag waar ik wellicht iets mee kan sorteren, maar omdat er geen gegevens in de demo zitten, is niet te zien waar die voor zijn. Een mouse-over tekst zou op dat soort plaatsen wel handig zijn.

 

En dan maar hopen dat jouw dienst echt "compitabel" is met Marktplaats Extra ... ;-)

Link naar reactie
  • 0

Wellicht moet ik het beter verwoorden, "wijzigingen worden niet opgeslagen". En inderdaad de pijltjes zijn er om de kolommen te sorteren. Ik ga kijken of ik een begeleidende tekst kan plaatsen bij een mouseover of eventueel een soort van tour door het programma maak.

 

En mijn dienst is 100% compatibel met Marktplaats extra!

 

Bedankt voor je feedback!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 153 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.