HL is geen handelsbeurs

Aanbevolen berichten

Als ik programmeur van dit forum was had ik het misschien wel anders opgelost met een extra formuliertje.

 

Goh, en wij maar moeilijk doen. Overleg met mods onderling. Gedachtenwisseling met actieve deelnemers. Voors en tegens. Alternatieven. Een keuze maken. En dan zo modereren dat de meeste mensen niet eens in de gaten hebben dat de flow in dit forum en de content van individuele berichten actief beheerd wordt.

 

Kan allemaal met een simpel formuliertje opgelost worden. :-[

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Nou ja, excuses voor mijn wat ongenuanceerde post. Ik bedoel het echt niet kwaad. Maar ik vind ook dat het naar mijn mening te simpel wordt opgelost. We zetten het wel even in de huisregels, wat mijn inziens alleen meer werk voor de moderators oplevert, omdat die huisregels totaal geen effect hebben, omdat toch niemand ze leest. Ik kan het mis hebben, maar volgens mij is door meerdere mensen geopperd om er een apart board van te maken of het te pushen naar vraag en aanbod. Dat had naar mijn idee toch wel wat meer effect gehad. Maar ja, wie ben ik? Eerlijk is eerlijk, ik kan niet ontkennen dat elke oplossing zijn voors en tegens heeft.

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie

Wat het meeste werk oplevert voor mods (en soms extra onrust op het forum) zijn afspraken die niet duidelijk zijn. Een duidelijke regel laat zich snel afdwingen, zelfs als nieuwkomers de regel niet kennen. Spam en studievragen zijn meestal rap verwijderd, en de plaatser krijg een berichtje waarom.

 

Ouwerwets handwerk! ;)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Zonder enige excusses, want het is altijd goed als mensen meedenken. Ook als je na genomen beslissing nog je bedenkingen hebt ;)

 

De andere opties (eigen board, V&A) zijn ook overwogen. Echter, wij zijn nu eenmaal geen marktplaats voor in- en verkoop. De topics met "ik zoek een leverancier" hebben geen inhoudelijke waarde voor ons forum. En dat is in basis dus de reden dat we het niet toestaan. Een technische oplossing met aanvinkvelden om dit soort oproepen te weren kan een drempel zijn, maar zoals gezegd worden die ook omzeild. En ja... daar moeten we op modereren. Kom je als deelnemer van ons forum dit soort topics tegen, maak dan gebruik van de "meld dit bericht aan moderator". Zo houden we met zijn allen het forum zo "schoon" als mogelijk.

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 260 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.