Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Bastiaan de Jong
Bastiaan de Jong
Dames en heren,
Ik ben voor een goede vriend van mij zijn admi aan het migreren van Easyadmin naar Kleisteen. Nu ben ik inmiddels aangekomen bij het invoeren van de verkopen, het betreft honderden facturen die allemaal handmatig moeten worden ingevoerd. Nu is het overgrote deel van deze facturen reeds betaald en uiteraard is een kopie aanwezig in het papieren dossier. Mijn vraag: kan ik dit praktisch oplossen door alle reeds betaalde facturen samen te voegen en die in één boeking te zetten onder vermelding van een duidelijke omschrijving en een verwijzing naar de "range" factuurnummers die het betreft? Ik maak daarbij per regel onderscheid tussen de verschillende Btw-tarieven. Uiteraard zal alles per heden op de correcte wijze worden geboekt.
Zien jullie (grote) bezwaren tegen deze handelswijze?
Alvast dank voor de respons.
Groet,
Bas
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag