• 0

Script om status op internet te zetten

Hallo,

 

Weet iemand of er een script bestaat om de status van bijvoorbeeld een reparatie op internet te zetten ? De klant kan dan na intikken van zijn code en wachtwoord zien hoe het er mee staat. Ik bedoel dus zoiets als de sites van TPG/Fedex waar je kunt zien waar je verzonden pakje is.

 

Zelf heb ik helaas nog geen script kunnen vinden (Gezocht naar phpscripts)

Iemand ervaring ?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0
Weet iemand of er een script bestaat om de status van bijvoorbeeld een reparatie op internet te zetten ?

Het is niet zozeer het script maar het plaatsen en tonen van data waar het om gaat.

 

Jij zet informatie op de website (in een database) over een bepaalde reparatie met daaraan gekoppeld een klantnummer bijvoorbeeld. De klant krijgt een login dat ook gekoppeld is aan het klantnummer en wanneer die inlogt toont de website alle reparaties behorende bij dat klantnummer.

 

Je bent op zoek naar een standaardscript wat dat doet, maar ik denk dat je dat niet gaat vinden. Dit is eerder maatwerk. Elk php programmeur kan jou hiermee helpen, benader er anders eens een paar. Op dit forum zijn er wel een aantal te vinden die je offerte zouden kunnen doen.

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie
  • 0

inderdaad.

 

er zijn redelijk veel van dit soort scripts, maar of er één is die jou echt bevalt, dat is te betwijfelen.

 

ik ben (professioneel) php programmeur, en heb al soortgelijke dingen gemaakt (op maat geinteregeerd in een andere website). voor (gratis) adviesen of tips kun je me altijd mailen (info@exploring.nl).

 

 

Technisch innovator.

Link naar reactie
  • 0
Dit is vrij simpel te realiseren met behulp van PHP & MySQL

Haha, ja in theorie is alles 'vrij simpel'.

 

Dat omschreef ik ook al; de één stopt wat in de database en de ander haalt het er weer uit, dit kan inderdaad met php mysql gedaan worden. Gewoon contact zoeken met wat programmeurs (de andere replyers?) en hij heeft zo wat meer informatie over wat er nodig is.

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie
  • 0

Hoe simpel het is ligt dus maar net aan de situatie binnen jouw bedrijf. Wel een goed initiatief om dit te doen, alleen is het dus afwegen of de kosten opwegen tegen de baten.

Binnen mijn bedrijf heb ik ook een aantal goede PHP-programmeurs, dus als je advies nodig hebt of verder wil praten over de mogelijkheden...... (e-mail staat in mijn profiel)

AX Web Services - Webdesign, Internet Database Applicaties

AX Financial Services - Administratie- en financieel advieskantoor

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 265 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.