• 0

Voorbeeld Financieel gedeelte businessplan

Heeft er iemand misschien een voorbeeld van het financiele gedeelte van een businessplan. Ik ben eigenlijk op zoek naar een excel sheet met investerings, liquiditeits, exploitatiebegroting etc.

Het op te richten bedrijf werkt in B-to-B markt en verkoopt/implementeert producten op het gebied van telefonie.

 

Groet,

Ralph

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hi Ralph,

 

Je kan een voorbeeld excel sheetje vinden bij http://www.businessbox.nl (ga naar tien stappen plan en kijk bij stap drie).

 

Ik zal begin volgende week even kijken of ik wat filetjes kan uploaden.

 

succes.

 

Den

 

p.s.

ff reclame praat doen: Welkom op higherlevel! Wordt lid en je mag jezelf higherlevel lid noemen ;D ;)

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
  • 0

Hallo

Ik studeer Bedrijfs Economie en ik heb erg snel een ondernemersplan nodig, zou je zo vriendelijk willen zijn om een kopy naar mij toe willen sturen ik ben namelijk wanhopig. Mij email is: melosos44@hotmail.com HELP ??? :(

 

 

 

Ik heb je post ietsje aangepast want er was wat mis gegaan. zrski

Link naar reactie
  • 0

Hi Ierby,

 

In deze thread vind je al een redelijk lijstje met voorbeelden.

 

Is dat wat je ongeveer zoekt?

 

p.s.

Als je een bericht plaatst en je wilt direct weten wanneer er een reactie is, kan je "bericht bij reacties" aanvinken. Je krijgt dan een emailtje zodra er iemand op je bericht reageerd.

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
  • 0

Heeft er iemand misschien een voorbeeld van het financiele gedeelte van een businessplan. Ik ben eigenlijk op zoek naar een excel sheet met investerings, liquiditeits, exploitatiebegroting etc.