• 0

Feedback voor mijn webwinkel in duurzame tassen.

Omschrijving van je concept:

Hi.

Ik heb een tijdje geleden met een vriend de webwinkel DOKO Bags begonnen, te vinden op www.dokobags.nl. We verkopen duurzame rugtassen uit Nepal. Met een deel van onze winst helpen wij Nepalese kinderen om naar school te gaan, gezien dat niet voor iedereen daar mogelijk is.

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

We zijn hier al een tijdje mee bezig geweest, en de verkopen via onze webwinkel zijn goed. Desondanks ben ik altijd op zoek naar goede feedback van andere webwinkeleigenaars, verkopers en mensen met een frisse blik op ons idee.

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Nadat ik en mijn zakenpartner zelf in Nepal zijn geweest, willen we wat doen om de gemeenschap in Nepal te helpen. Indien we zien dat er nog veel vraag is naar deze tassen, gaan we overwegen via een crowdfunding project nog meer geld binnen te halen om de gemeenschap daar een betere toekomst aan te bieden.

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Ik zou zeggen, kijk eens op de website! Heb je zelf wel eens een tas als deze in de winkel zien liggen? Ze zijn gemaakt van duurzame texielen als hennep.

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik hoop dat mensen even de tijd nemen om onze webshop te bekijken, en feedback willen geven hierop. Wat vind je goed, wat vind je minder. Deze feedback kunnen wij goed gebruiken om meer mensen aan te trekken naar onze website!

www.dokobags.nl DOKO Bags, handcrafted in Nepal.

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

• 0

Voor het goede doel ... ;)

Zoeken mensen op "DOKO"? Anders zou ik een betere zoekterm vooraan zetten in je

tag.

Waarom alles in het Engels? Lijkt me voor veel mensen toch een aardige drempel.

Bij de plaatjes zou ik ook de binnenkant van de tas wel willen zien. Ik kan er volgens de beschrijving een laptop in doen, maar zit er bijvoorbeeld een voering in waardoor de tas waterdicht is?

Als ik op een linkje ga staan, verdwijnt de tekst eronder. Lastig ...

De muiswijzer is bij je plaatjes soms een handje en dan weer zo'n plusje met pijlpunten. Bewust?

Met maar 5 tassen lijken die sorteer-opties een beetje overdone. Zeker als ik op prijs kan sorteren, terwijl alle prijzen hetzelfde zijn.

In je btw-berekening mis ik de btw over je verzendkosten.

Waarom de bank-overschrijving standaard aangevinkt als betaalmethode en niet iDeal?

Ik hoef niet akkoord te gaan met je leveringsvoorwaarden? Die kan ik overigens ook nergens vinden.

Je refund policy snap ik niet. "If you receive a refund, the cost of return shipping will be deducted from your refund." Hoezo, de "return shipping" heb ik toch zelf betaald? Of bedoel je dat je de verzendkosten van jou naar klant niet terugbetaalt? Dat lijkt er wel op als ik lees "Shipping costs are non-refundable", maar dat is niet conform de Wet Koop op Afstand.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar