• 0

Alles of niets

Momenteel zijn we bezig met het opzetten van een systeem dat er toe leidt dat er diverse Miljarden gaan schuiven op de wereld. Tenminste als de octrooiaanvraag succesvol is, de kans is schat ik zo'n 10%.

 

Hoe moet de organisatie er uit zien van een onderneming dat in een klap marktleider is van zo'n beetje alles van het vakgebied waarin dit zich begeeft? Zekerheid is er nog niet, maar als het systeem werkt moet er wel zeer veel gedaan zijn.

 

Iemand tips......

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

13 antwoorden op deze vraag

  • 0

Momenteel zijn we bezig met het opzetten van een systeem dat er toe leidt dat er diverse Miljarden gaan schuiven op de wereld. Tenminste als de octrooiaanvraag succesvol is, de kans is schat ik zo'n 10%.

 

Hoe moet de organisatie er uit zien van een onderneming dat in een klap marktleider is van zo'n beetje alles van het vakgebied waarin dit zich begeeft? Zekerheid is er nog niet, maar als het systeem werkt moet er wel zeer veel gedaan zijn.

 

Iemand tips......

 

 

 

Als je "de broncode" hebt gevonden, dan zou ik met dhr Pieper contact opnemen. Hjij begeeft zich in het wereldje van schuivende miljarden heb ik begrepen.

 

Even serieus.... op basis van deze informatie is er natuurlijk geen advies te geven. ::) Je zult iets uitgebreider moeten vertellen hoe en wat.

Link naar reactie
  • 0

Het gaat hier om twee gigantische dingen. De octrooiaanvragen zijn bijna rond. Wat rest is veel......

 

Wie heeft er ervaring met het opzetten van zoiets groots?

 

Hoe moet je omgaan met de grote jongens uit het zakenleven?

 

Wie lijkt het leuk om mee te helpen?

 

Wie is er goed in het schrijven van ondernemingsplannen?

 

 

Link naar reactie
  • 0

Denk Groot, momenteel kan ik niet alle informatie verschaffen die ik zou willen geven. Het gaat om een aantal uitvindingen die er voor zouden zorgen dat je drie jaar lang marktleider op het gehele segment. Er zijn al een aantal gesprekken met investeerders.

 

Dit bedrijf zou groter worden dan welk bedrijf dan ook op aarde. En dat is geen grap. De enige spelbreker zou kunnen zijn is dat het toch tenisch niet haalbaar is.

Link naar reactie
  • 0

Het gaat hier om twee gigantische dingen. De octrooiaanvragen zijn bijna rond. Wat rest is veel......

 

Wie heeft er ervaring met het opzetten van zoiets groots?

 

Hoe moet je omgaan met de grote jongens uit het zakenleven?

 

Wie lijkt het leuk om mee te helpen?

 

Wie is er goed in het schrijven van ondernemingsplannen?

 

 

 

Beste Knaap,

 

Als ik het goed begrijp moet je het ondernemingsplan nog gaan schrijven , terwijl de octrooiaanvragen bijna rond zijn ?

 

Het ondernemingsplan heeft als doel de nieuwe onderneming tegen het licht te houden, en er zo achter komen of het levensvatbaar is.

Octrooi aanvragen is een kostbaar proces, volgens jouw is dit al bijna rond, Ergo er zijn al tienduizenden euro's geinvesteerd en er is geen ondernemingsplan ?

 

Verder heb je het over een systeem waardoor er veel geld gaat schuiven.

Dit klinkt mij meer als een dienst en niet iets technisch, alleen technische zaken laten zich aan deze kant van de oceaan octrooieren.

 

Ik krijg sterk de indruk dat dit het bekende broodje aap verhaal is.

Ook de broncode van Ome Jan duikt weer op in de discussie.

Als je geloofwaardig over wilt komen zul je toch iets meer prijs moeten geven, dat kan zodra de octrooiaanvraag op het bureau IE ligt.

 

Link naar reactie
  • 0

Hmmz, heb je de negatieve kanten wel eens goed onder de loep genomen? Begrijp me niet verkeerd als ondernemer moet je positief zijn over je product, maar er bestaat zoiets als de realiteit uit het oog verliezen.

 

Maak eens een SWOT over je technologie. Een technologie zonder Weaknesses en Threats bestaat niet. Dus als je ze niet kan vinden dan zou ik er met wat mensen over gaan brainstormen.

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
  • 0

Idee is 1, uitvoering is 2.

Zoals je merkt zal niemand je hier zo maar kunnen helpen, aangezien het er te weinig informatie wordt verstrekt, wat wellicht ook wel weer logisch is.

 

Ik had op het forum eerder gelezen dat er een bureau is dat mensen met een technische vinding (onafhankelijk) op weg kan helpen. Weet iemand wat ik bedoel, want wellicht kan "knaap" met dat bureau contact opnemen.

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie
  • 0

Idee is 1, uitvoering is 2.

Zoals je merkt zal niemand je hier zo maar kunnen helpen, aangezien het er te weinig informatie wordt verstrekt, wat wellicht ook wel weer logisch is.

 

Ik had op het forum eerder gelezen dat er een bureau is dat mensen met een technische vinding (onafhankelijk) op weg kan helpen. Weet iemand wat ik bedoel, want wellicht kan "knaap" met dat bureau contact opnemen.

 

Als het om iets technisch gaat kun je onder andere bij de www.novu.nl terecht voor onafhankelijk advies.

Die kunnen je doorverwijzen in het netwerk van de NOVU naar een deskundige.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 133 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.