Een Amerikaanse Corporation wil een vestiging openen in Nederland die verantwoordelijk zal zijn voor de export binnen Europa. Ze willen voor deze vestiging een partnership waarin wij alle drie partners zijn.
De bedoeling is dat ik dit head office opzet en ga runnen. In beginsel zal ik de enige "werknemer" zijn en daarvoor een maandelijkse vergoeding en commissie over de verkopen ontvangen. Aangezien ik uitsluitend ervaring heb in verkoop ben ik op zoek naar advies in deze.
Ik kamp met de navolgende vragen:
- Wat de beste rechtsvorm in deze?
- Is inschrijving van het Amerikaanse bedrijf in Nederland een optie?
- Is het mogelijk een maandelijkse vergoeding en commissie te ontvangen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
YLutgens
YLutgens
Een Amerikaanse Corporation wil een vestiging openen in Nederland die verantwoordelijk zal zijn voor de export binnen Europa. Ze willen voor deze vestiging een partnership waarin wij alle drie partners zijn.
De bedoeling is dat ik dit head office opzet en ga runnen. In beginsel zal ik de enige "werknemer" zijn en daarvoor een maandelijkse vergoeding en commissie over de verkopen ontvangen. Aangezien ik uitsluitend ervaring heb in verkoop ben ik op zoek naar advies in deze.
Ik kamp met de navolgende vragen:
- Wat de beste rechtsvorm in deze?
- Is inschrijving van het Amerikaanse bedrijf in Nederland een optie?
- Is het mogelijk een maandelijkse vergoeding en commissie te ontvangen?
- Waar moet ik belastingtechnisch op letten?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/46058-samenwerking-amerikaans-bedrijf-met-nieuwe-vestiging-in-nederland/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag