De officieuze Higherlevel WK 2014 Poule

Aanbevolen berichten

Voor de liefhebbers heb ik in navolging van het vorige EK nu een Officieuze Higherlevel WK 2014 Poule opgezet!

 

Dit alles natuurlijk met instemming van de moderatoren.

 

Aanmelden is heel simpel: klik op de link en meld je aan bij de subleague. Speel gratis mee (en maak kans op mooie prijzen)!

 

Wat valt er te winnen

De winnaar in deze subleague mag een heel jaar lang de forumtitel " Winnaar HL WK2014" dragen; daar kun je mee thuis komen. Maar nog leuker wordt het nog meer als er ook dit keer weer HL leden geheel belangeloos prijzen beschikbaar stellen voor de winnaars en de pechvogel (M/V) die onderaan in deze HL subleague eindigt. Suggesties en bijdragen kunnen in reacties geplaatst worden.

 

[*]Plek 1: giftbox The Ultimate Summermix (met dank aan Romano Sandee)

[*]Plek 2: giftbox The ultimate shrimp croquet experience (met dank aan Norbert Bakker)

[*]Plek 3: boek Calimeromarketing 3.0 (met dank aan Karen)

 

 

EOnline

Link naar reactie

Hmm...nee bedankt, ik krijg al genoeg spam.

 

Deelname aan deze voetbalpool geeft de organisatie het recht om je via de email op de hoogte houden van eventuele wijzigingen in het spel, voor het versturen van 'reminders' indien je bent vergeten voorspellingen in te voeren, incidentele sponsormailing en voor het versturen van een email bij aanvang van een nieuwe pool
Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Misschien omdat dit board off topic heet, dat men on topic in dit topic off topic met elkaar een praatje maakt?

 

Straks ga ik het opschonen..... Topic is opgeschoond.

Als je mee wilt doen aan de poule ben je van harte welkom. Indien je niet mee wilt doen, ben je uiteraard ook van harte welkom om over de voetbal poule te praten. Maar, een babbeltje maken met en over elkaar kan per PM. Alridy?

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Ik doe niet mee aan de poule zelf (ben één van de mensen die het liever ontwijkt dan er in mee gaat). Wel ben ik evt. bereid (indien de organisator het prima vind) om een giftbox The Ultimate Summermix beschikbaar te stellen met daarin een badolie, massageolie, bad- en doucheschuim en een bodylotion met de geur The Ultimate Summermix wat een aromacompositie bevat van de etherische oliën mandarijn, sinaasappel, limoen, citroen en een vleugje zilverspar.

Link naar reactie
Retired Mod     7,5k 1441

Zo ik heb me ook ingeschreven.. heb ik tenminste nog enige reden om het WK beetje te volgen.. eens kijken hoe slecht ik het deze keer kan scoren.. ;D

 

wat mij betreft spelen we om de (eeuwige) roem, ervaring leert dat prijzen vaak toch weer leid tot scheve gezichten..

Link naar reactie

Ik doe niet mee aan de poule zelf (ben één van de mensen die het liever ontwijkt dan er in mee gaat). Wel ben ik evt. bereid (indien de organisator het prima vind) om een giftbox The Ultimate Summermix beschikbaar te stellen met daarin een badolie, massageolie, bad- en doucheschuim en een bodylotion met de geur The Ultimate Summermix wat een aromacompositie bevat van de etherische oliën mandarijn, sinaasappel, limoen, citroen en een vleugje zilverspar.

 

Kijk dat is al prijs nummero 1 die gewonnen kan worden en al 7 deelnemers, gaat langzaam de goede kant op :)

EOnline

Link naar reactie

Nou prima, dan wil ik ook niet achterblijven.

 

Ik stel voor de nummer 2 (twee, deux, dos) de giftbox "the ultimate shrimp croquet experience" beschikbaar met daarin meel, roomboter, grijze Hollandse garnalen, cayennepeper, een vers venkelknolletje, slalotjes, panko, eieren en verse peterselie en mijn recept voor heerlijke zelf te maken garnalenkroketjes.

 

Edit: my lucky number is two, just like Nina's ;)

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Als een ratje een voetbalpoule organiseert wil Calimero natuurlijk ook meedoen.

Mijn eigengereide kuiken is er namelijk al maanden heilig van overtuigd dat Italië kampioen wordt en een zwart Italiaans eeuwig voetbaltalentje topscorer. ;D

 

Calimero krijgt overmorgen een hele grote stapel kakelverse boeken waarvan hij er eigenlijk graag een aan nummer 3.0 wilde geven. Maar ja, haantje Norbert was weer eens de voorste en hem te snel af. :-\

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie

Als een ratje een voetbalpoule organiseert wil Calimero natuurlijk ook meedoen.

Mijn eigengereide kuiken is er namelijk al maanden heilig van overtuigd dat Italië kampioen wordt en een zwart Italiaans eeuwig voetbaltalentje topscorer. ;D

 

Calimero krijgt overmorgen een hele grote stapel kakelverse boeken waarvan hij er eigenlijk graag een aan nummer 3.0 wilde geven. Maar ja, haantje Norbert was weer eens de voorste en hem te snel af. :-\

 

Voor dit goede doel wil dit haantje wel een stapje naar voren doen hoor, bij deze is mijn Shrimpbox bestemd voor de nummer 2 ;D

 

 

Mijn eigengereide kuiken is er namelijk al maanden heilig van overtuigd dat Italië kampioen wordt en een zwart Italiaans eeuwig voetbaltalentje topscorer.

 

Ah, dan gaat dat kuiken er straks zeer waarschijnlijk met de - nog nader te bepalen - poedelprijs van door

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Er zit een kuiken op mijn bureau weer helemaal blij te zijn.

 

Hij vindt het een topdeal en gaat zelf voor de tweede plek. Elk weekend pittige Italiaanse tomatenkippensoep vindt ie ook maar niks. ;)

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie

Natuurlijk zou ik het boek wel willen winnen (kans is erg klein met mijn slechte kijk op voetbal :P) maar dan moet ik ook nog eens wachten tot juli voordat ik kan gaan lezen. :-\ Dus toch maar gewoon besteld en hopen dat ie woensdag op de deurmat ploft. ;)

 

hoewel ik het altijd erg druk heb toch nog even een gaatje gevonden om de poule in te vullen. ;)

Link naar reactie

Leuk de wk poule 2014 krijgt al steeds meer spelers. Doe nu dus nog snel mee.

 

En ook de sponsoring voor de prijzenpot komt langzaam op gang, als het goed is hebben we tot nu toe:

[*]Plek 1: giftbox The Ultimate Summermix (met dank aan Romano Sandee)

[*]Plek 2: giftbox The ultimate shrimp croquet experience (met dank aan Norbert Bakker)

[*]Plek 3: boek Calimeromarketing 3.0 (met dank aan Karen)

 

EOnline

Link naar reactie

Kick.

 

Willen alle deelnemers er aan denken dat ze niet alleen vóór aanvang van een wedstrijd de voorspelling ingevuld moeten hebben maar dat je ook vóór aanvang van het tournooi (morgen dus!) je voorspellingen voor de poule eindstanden en statistieken (winnaar, topscorer, gele kaarten, rode kaarten, aantal doelpunten) ingevuld moet hebben!

 

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Bedankt voor de waarschuwing. Als het goed is heb ik nu het benodigde ingevuld.

 

Ik wil hierbij graag een prijs ter waarde van € 40,- aanbieden voor de 4e plaats.

Dit betreft verlichting uit te zoeken op mijn website welke de "4e winnaar" dan nog te horen krijgt.

 

Mocht ik zelf 4e worden dan gaat de prijs naar de 5e plaats. :)

 

Link naar reactie
Retired Mod     7,5k 1441

ik zie het alweer, ik had mezelf ipv RioRoel beter RioolRoel kunnen noemen ik lig alweer dicht bij het afvoerputje.. ::) ;D

 

nou ja, 1 of 2x de uitslag goed en ik sta weer bijna bovenaan..

 

"er kan nog van alles gebeuren" - spannoooond...

 

Link naar reactie

De winnaars van de subleague zijn bekend (helaas ik ben op het laatste moment toch nog van plek 2 naar plek 4 gezakt :-\ ):

 

1. macronl 5.820

2. francoislo 5.767

3. alvarez 5.588

 

Allen van harte gefeliciteerd, de complete eindstand is hier te vinden.

 

Qua opsturen van de prijzen weet ik niet wat het gemakkelijkste is? Misschien dat degen die iets ter beschikking hebben gesteld, de prijs zelf opsturen naar de winnaars?

 

 

 

EOnline

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 100 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.