Netwerken voor studenten

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Even kort over mijzelf: ik ben een ambitieuze student die openstaat voor veel inspiratie op het gebied van ondernemen. Ik vind het prachtig om verhalen aan te horen van ondernemers. Zelf ben ik altijd wel opzoek naar 'gaten in de markt', overal zie ik mogelijke handel in.

 

Ik zou graag inspiratie willen opdoen en mijn netwerk willen uitbreiden. De ideale gelegenheden hiervoor zijn naar mijn mening netwerkgelegenheden en bepaalde events/congressen. Echter kan ik weinig op internet vinden voor deze doelgroep. Hebben jullie misschien tips? Waar zijn netwerkgelegenheden voor studenten zoals mij te vinden? Of kennen jullie bepaalde congressen/events die erg leerzaam kunnen zijn voor studenten (inspirerende sprekers)? Ook zou ik graag algemene tips willen: hoe bouw je als 19-jarige student een professioneel netwerk op?

 

Alle informatie is welkom, ik hoor graag van jullie!

 

Met vriendelijke groet.

 

 

Link naar reactie

In bijna iedere studentenstad heb je wel wat te vinden, dus ik vraag me af waar je zoekt. Welke stad studeer je? En wat studeer je?

Hoe is je Engels? Er zijn namelijk ook veel interessante Engelstalige organisaties, zoals https://www.facebook.com/KairossocietyNL of http://www.climate-kic.nl/ vinden...

Startup coach | Pitchtrainer | Spreker | Presentator | www.arthurtolsma.nl

Schrijver van Startups & Downs. Fouten, successen en lessen van een ambitieuze ondernemer

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 216 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.