Higherlevel.nl in nieuw design!

Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Door de jaren heen is er veel veranderd aan ons forum. Mede dankzij opmerkingen en wensen van HL-deelnemers.

Vele kleine en grote technische up-dates werden/worden tussendoor doorgevoerd. Hier merk je als bezoeker weinig tot niets van en zijn bedoeld om ons forum gebruiksvriendelijker te maken.

 

Aan het design van ons forum is sinds járen niets gedaan. Tijd om daar verandering in te brengen!

 

Er is de afgelopen weken hard gewerkt aan een nieuwe look&feel voor ons forum. Een nieuwe uitstraling bedenken en qua kleurstelling doorvoeren vergt uiteraard wel wat tijd. Ik maak daarom ook direct van de gelegenheid gebruik om Jeroen Bakker en zijn team Paragin te bedanken voor het resultaat!

 

Het betreft hier een visuele up-date. Qua technische werking, werkt het nog precies zoals je gewend bent, maar dan met een modernere uitstraling die meer bij deze tijd past. Én, dat is iets waar je direct wel het verschil in gaat merken als je vanaf morgen ons forum bezoekt.

 

Misschien denk je bij je eerste inlog "huh... ik ben op een ander forum?" Maar niets is dan minder waar. Je bent nog steeds op hét ondernemersforum Higherlevel.nl. Een forum waar we met zijn allen trots op mogen zijn.

 

Ik persoonlijk ben érg blij met het resultaat! Ik hoop dat jullie dat morgen ook zijn.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Higherlevel goes html5, css3, responsive, jquery, ronde hoekjes, schaduwrandjes, css dropdowns, social media, ......

 

Eh...nee, none of the above. Behalve social media (Twitterlink), die staat nu ook al bovenaan de pagina.

 

Inderdaad, de update is nu ook weer niet zó groot :)

 

Het gaat vooral om kleuren en look & feel, maar wel binnen de huidige kaders. We hopen dat het een mooie frisse update is met iets minder zwart, knalrood en blokken en iets meer rust voor het oog :)

Link naar reactie

Persoonlijk vind ik de knoppen van reageren e.d. geen lekker lettertype hebben. Wellicht dat het scherper gemaakt kan worden?

 

Zeker als het wat later op de avond zou zijn, zou ik er meer moeite mee hebben.

 

Daar ben ik het mee eens. Ik denk dat een vetgedrukt lettertype al een stuk beter leesbaar is. De twee knoppen onder de pagina waar je een reactie schrijft zijn vetgedrukt en goed leesbaar. Wellicht diezelfde opmaak gebruiken voor de knoppen op de topic pagina?

Link naar reactie

Als ik een heel klein kritiekje mag hebben: ik vind het nu een stuk lastiger om de topics te scannen op de "home" page. Ik weet niet meer of in de oude layout ook de namen van de posters onder de titels stonden, maar nu lees je om de beurt een titel en een naam, in min of meer dezelfde layout. Misschien dat mijn hersenen raar zijn, maar ik heb nu moeite door de topics te scannen. Kan ook te maken hebben met dat de achtergrond beurtelings wit en grijs is, ik heb daar altijd wel moeite mee. Of het ligt aan de grotere tussenruimte tussen de topics?

 

 

 

Link naar reactie

Aan alle critici hier:

 

Op een paar nieuwe schoenen loop je in het begin ook niet lekker. Je moet eraan wennen en ze moeten ingelopen worden.

 

Het nieuwe jasje is ff wennen maar ik vind het er perfect uitzien. Na een dag of wat valt me misschien ook wat op wat me blijvend stoort en dan hoor je het van me. Op grond van "ik vind argumenten" die met smaak te maken hebben zou ik zo snel nog niets wijzigen.

 

Het nog te vroeg om met verbeteringsvoorstellen te komen. Eerst proberen er aan te wennen.

 

René

China Trade Consult

www.china-trade-consult.nl en www.china-trade-consult.de

Link naar reactie
Retired Mod     7,5k 1439

Alle feedback of kritiek op het nieuwe ontwerp is welkom. Het topic is niet geopend om alleen maar de complimenten in ontvangst te nemen. Elk ontwerp of aanpassingen zal zijn voor en tegens hebben maar bijv Usibility tests op websites zijn ook vaak gebaseerd op "de eerste indruk" dus ook dat heeft waarde voor ons. Uiteindelijk kunnen sommige aanmerkingen ook weer leiden tot fine tuning van het ontwerp.

 

 

 

Link naar reactie
Sorry maar het gaat hem toch echt wel primair om de inhoud en niet of een font paars, blauw groen of zwart moet zijn.

 

Jij mag je eigen mening hebben en dit topic is geopend om ruimte te bieden aan die meningen. Begin dan geen meta-discussie over de wenselijkheid van meningen. Die zijn gevraagd. Smaak mag verschillen.

 

Van mij mag het hele forum diapositief!

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Retired Mod     7,5k 1439

MOD BREAK:

 

Na 2 min of meer subtiele pogingen van mij en Twabla met het verzoek geen meta-discussie te starten (of voort te zetten) over wanneer - en welke feedback welkom is..

 

Nu een wat minder subtiele..

 

Alle feedback is welkom, meta-discussie over het nut van de feedback niet.

 

topic opgeschoond van "off topic" reacties.

Link naar reactie

Even uit nieuwgierigheid - door het nieuwe ontwerp kijk je vanzelf wat uitgebreider rond, en ik vroeg me af hoe bepaald wordt wat er in "Interessante artikelen" komt te staan?

 

Er staat nu bijvoorbeeld eentje met de titel Bitcoin is dood! Lang leven Bitcoin! van 8 maart 2014 met 4 reacties - dat wekt in eerste instantie niet de indruk dat het veel aandacht heeft gehad.

 

Excuses als dit eigenlijk in "tips voor HL" thuishoort

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 237 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.