Higherlevel.nl in nieuw design!

Aanbevolen berichten

I like the new design update!

 

Als die oranje hyperlinks niet triggeren, dan weet ik het ook niet meer... leesbaarheid/contrast lijkt voldoende voor dit ietwat ongebruikelijke kleurschema.

 

Inconsistent text size (ik ben geen kenner, maar Firefox en Opera schijnen letters kleiner dan 8px automatisch te vergroten, da's geen HL bug) 8)

 

Groet,

 

Highio

 

P.S. valt nu in de linkermarge van berichten niet meer na te gaan of gebruikers online zijn?

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

P.S. valt nu in de linkermarge van berichten niet meer na te gaan of gebruikers online zijn?

 

Klopt, er zijn wat opties uit de linkerkant weggehaald om het rustiger te laten ogen. Ook 'Profiel ingevuld' was van vroeger tijden, die is ook weg. Beide is te zien als je op de naam klikt, dan zie je de online/offline status en natuurlijk meteen ook of het profiel is ingevuld :)

Link naar reactie

Aha, daar ben ik voorstander van, zouden profielfoto's dan bijvoorbeeld mogelijk in zwartwit en kleur voor offline en online weergegeven kunnen worden? Of de alias of sterren als indicatie in oranje en blauwpaars?

 

Ik vind het als gebruiker toch wel een punt van gebruiksgemak om direct iemands status te kennen voor een levendig ondernemersforum als Higherlevel.

 

'Dit lid is Online' op profielpagina's met een onduidelijk oranje bolletje is in eenzelfde gedachte misschien ook nog weer voor verbetering vatbaar!? Good job anyhow!

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

tegenwoordig is het mode om fora 'rustiger' te maken wat blijkbaar betekent 'minder contrast' en lijnen rondom tekstvelden verdwijnen zodat je leesveld één wordt met de achtergrond en dan ook nog de letters in lichte kleur... wat mij betreft niet bepaald beter leesbaar.

 

ik heb nog niet rondgeneusd of je ergens zelf nog uit skins kan kiezen of zelf kleuren kan instellen.

helaas is de leesbaarheid (nog) niet beter geworden qua contrast, ik moet voor HL nog steeds speciaal de leesbril erbij pakken, jammer.

"zoek het maar uit"

Link naar reactie

misschien handig om iets aan te passen ( donkerder ) zodat het onderscheid beter wordt en duidelijker leesbaar is doordat ogen niet continue afgeleid worden

Misschien moeten de liefhebbers dat dan zelf instellen, bijvoorbeeld via de Chrome High contrast plugin.

 

Deze huisstijl is gebaseerd op een uitgebreid usability onderzoek én al op een aantal punten aangepast na introductie ( o.a. de grijstinten van quotes en de linkkleur ). Eerlijk gezegd ben ik al niet anders meer gewend :)

 

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 194 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.