Higherlevel.nl in nieuw design!

Aanbevolen berichten

Valt me op dat er een extra witregel is tussen een quote en een eigen tekst.

Zie de volgende 3 voorbeelden:

 

blablabla...

na de [ / quote ] eigen tekst daar direct onder.

 

blablabla...

 

na de [ / quote ] witregel en eigen tekst.

 

blablabla...

[ / quote ] direct onder/na 'blablabla' en eigen tekst daar direct naast.

 

 

Mijn voorkeur heeft die laatste, overzichtelijk genoeg en het volgt duidelijk op de quote. Ik meende dat dit ook de standaard-afstand was in het oude design. Nu moet ik er op letten dat ik na de 'quote' "doortype" en niet een nieuwe regel begin...wat wel zo overzichtelijk is als je zelf aan het tikken bent...

Bewust gekozen voor een extra witregel?

 

That awkward moment when your sarcasm is so advanced people actually think you're stupid

Link naar reactie

Valt me op dat er een extra witregel is tussen een quote en een eigen tekst.

Eerder was het zo dat er wat ruimte zat tussen de quote en de tekst die daarop volgde. Toen kwam er een update waarbij dat weg was, en de tekst direct onder de quote hing - dichter dan jouw laatste voorbeeld. Op mijn verzoek is er weer wat witruimte onder de quote toegevoegd.

 

Sorry

Link naar reactie

Mijn voorkeur heeft die laatste, overzichtelijk genoeg en het volgt duidelijk op de quote. Ik meende dat dit ook de standaard-afstand was in het oude design. Nu moet ik er op letten dat ik na de 'quote' "doortype" en niet een nieuwe regel begin...wat wel zo overzichtelijk is als je zelf aan het tikken bent...

Mee eens.

 

Het gaat in een forum om leesbaarheid en schrijfbaar gemak en niet zo zeer om allerlei kleurtjes/helderheid/indeling keuzes.

Link naar reactie

maar wat word er gedaan met de feedback die nu gegeven word

Deze gewaardeerde feedback wordt besproken en beoordeeld door de mods en het technische beheerteam van Paragin.

 

en op welke tijdlijn worden die aanpassingen dan ook toegepast?

Voorstellen tot aanpassing die we wenselijk achten en ook eenvoudig haalbaar zijn worden snel doorgevoerd, maar pas na terugkeer van Jeroen van zijn welverdiende vakantie.

Alle overige voorstellen worden niet of nog niet doorgevoerd, maar we zullen daar - na bespreking -zeker een terugkoppeling over geven.

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
Misschien een rare vraag: maar wat word er gedaan met de feedback die nu gegeven word en op welke tijdlijn worden die aanpassingen dan ook toegepast?
Je bent waarschijnlijk in de war met McDonald's waar je een bestelling doet die binnen een bepaald tijd geleverd wordt. Dit soort commentaar wordt bekeken en leidt dan uiteindelijk tot een arbitraire beslissing. Daar hebben deelnemers en mods geen zeggenschap over. Inspraak, niet meer.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Ik heb al een paar keer op het punt gestaan het te melden, maar aangezien ik geen mod ben is het niet mijn plaats - misschien dat je vraag nu een keer niet genegeerd wordt!

 

Ach ja. Negeren. Hoop geld uitgeven aan usability en eye tracking onderzoek en dan dit ontwerp. Dat botst enigszins. Ga zo een vraag posten over het indienen van een wob-verzoek ;)

Link naar reactie
Voorstellen tot aanpassing die we wenselijk achten en ook eenvoudig haalbaar zijn worden snel doorgevoerd, maar pas na terugkeer van Jeroen van zijn welverdiende vakantie.

 

Ik ben inmiddels van 'de oude garde' die het verschil ziet tussen wenselijk volgens algemene ontwerpprincipes en wenselijk volgens Higherlevel. Blijf dus nieuwsgierig ;)

Link naar reactie

Daar hebben deelnemers en mods geen zeggenschap over.

Wie dan wel, eigenlijk?

 

Het handboek vermeldt er het volgende over:

 

The Ruler of Higherlevel is a man living in a small shack on a world that can only be reached with a key to an unprobability field or use of an Infinite Improbability Drive. He does not want to rule Higherlevel and tries not to whenever possible, and therefore is by far the ideal candidate for the job. He has an odd, solipsistic view of reality: he lives alone with his cat, which he has named "The Moderators" even though he is not certain of its existence. He has a very dim view of the past, and he only believes in what he senses with his eyes and ears (and doesn't seem too certain of that, either): anything else is hearsay, so when executive-types visit to ask him what he thinks about certain matters, such as Responsive design and the like, he tells them how he feels without considering consequences. As part of his refusal to accept that anything is true, or simply as another oddity, "he talked to his table for a week to see how it would react." He does sometimes admit that some things may be more likely than others – e.g. that he might like a glass of whiskey, which the visitors leave for him.

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
Kwesties als hét actiefste ondernemersforum of de laatste Higherlevel.nl column zijn ook door mods in een eerder stadium aangekaart

Het is aangekaart inderdaad, maar volgens mij hebben we - binnen onze illusie dat we überhaupt enige zeggenschap of invloed hebben ;) - nog geen overeenstemming over een beter alternatief, of suggesties daartoe.

 

Weer FF Serieus: laten we Jeroen a.u.b. even van zijn welverdiende vakantie laten genieten. Na zijn terugkeer worden dat soort in het oog springende details heus wel opgepakt en aangepast.

 

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

 

Dat is weken geleden besproken, lang voordat het nieuwe ontwerp live ging. Het uitblijven van een keuze komt door een arbitrair beslissingsproces, niet door de bouwvak. Het maakt verder niet zoveel uit; HL is geen democratie met een stemming over elk vraagstuk en ook geen plek waar de hardste scheeuwert zijn zin krijgt. Meer iets van vermeende consensus, als de discussie doodbloedt. Maar de besluitvorming is wèl willekeurig.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Het stokte op de algemene keuze voor een droge beschrijvende byline of eentje met extra stimulansen. De leukste, de beste, de grootste, het actiefste. De grootste kan niet meer sinds Hallo! meer deelnemers heeft, dus nu is de activiteit centraal gezet.

 

Vraag blijft: waarom wil je je afzetten tegen de rest? Ga uit van eigen kracht.

 

Wat is die? Moet ondernemersforum nog nader geduid worden? Toegespitst? Hoe is in één oogopslag duidelijk wat HL is en waarom dat interessant is? Dat zijn ook wel interessante vragen voor collectieve wijsheid. En dan hoeven keuzes helemaal niet gebaseerd te worden op consensus.

 

Voor de beschrijving van columns was de conclusie tamelijk duidelijk.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
De grootste kan niet meer sinds Hallo! meer deelnemers heeft

Hallo heeft meer geregistreerde leden, maar zeker niet meer deelnemers. Als we op beide fora de ledenlijsten opschonen van iedereen die na registratie nog nooit heeft ingelogd, of nog nooit heeft gereageerd, vermoed ik - met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid - dat HL een factor 2 tot 3 meer echte deelnemers heeft dan Hallo.

 

Maar goed, dat is semantisch en statistisch geneuzel...excuus daarvoor. :)

Op zich ben ik het wel met je eens dat goede wijn geen krans behoeft. Dus wat mij betreft liever een droge beschrijvende byline

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Ik kende "Hallo" niet. Wel typerend dat de KvK zoiets start terwijl HL er al lang was.

De KvK houdt van Redundantie. Wel zo veilig ;).

 

Edit: KvK Hallo bevat nu - bij gebrek aan enige moderatie - naast een hoop spam en zelfpromotie ook marktplaats advertenties. Dus wie nog een inbouwtoilet, lampenset of zelfs een compleet zwembad zoekt, kan terecht op Hallo Marktplaats ;)

 

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Ik blijf het toch behoorlijk irritant vinden dat ik om de haverklap over hyperlinks heen lees, omdat ze haast niet opvallen. Kan er geen andere kleur (die meer afwijkt van het zwart) gebruikt worden en wellicht standaard vetgedrukt?

That awkward moment when your sarcasm is so advanced people actually think you're stupid

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

De gegeven feedback is zoveel als mogelijk verwerkt.

 

In de loop van vandaag zullen de suggesties/opmerkingen die gedaan zijn m.b.t. design online gezet worden.

 

Uiteraard blijven we wel benieuwd naar ideeën om ons forum zo optimaal en gebruiksvriendelijk mogelijk te houden en blijft dat ons 'going concern'.

 

Dank aan iedereen voor meedenken!

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 217 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.