• 0

starten met nagelstudio

Aanbevolen berichten

16 antwoorden op deze vraag

  • 0

mijn passie :) wil ik mijn beroep maken

 

Kun je ons dan ook vertellen wat die passie is? Dan kunnen we namelijk wat gerichter met je meedenken ;)

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
  • 0

ben informatie aan het verzamelen

 

Wat is er ondertussen gebeurd met het personeel dat je wilde aannemen? Nou wordt het tijd om een schoen uit de kast te pakken en jezelf een klein schopje te geven.

 

Ga om te beginnen eens een cursus volgen die door de verschillende leveranciers aangeboden worden, als je nog niet over de benodigde kennis beschikt. Probeer vervolgens een stage te lopen bij een studio waar je wat kan opsteken over klantenwerving, klantenbeheer, hygiëne, gebruik van apparatuur, omzet en winst, etc. Dan kun je gaan kijken of je ergens een ruimte kan vinden. Een kamer aan huis, een tafel bij een kapper of een tanning salon, een hokje in een winkelcentrum.

 

Stapje voor stapje. Goed opletten. Veel uitproberen. Niet meteen een champagnebar openen. Een nagelstudio is een relatief goedkope manier om ondernemer te worden, dus wacht niet te lang.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

ik zie de vraag weer Wat is er ondertussen gebeurd met het personeel dat je wilde aannemen?

ik ben op elk vak informatie aan het winnen hoe dingen aan te pakken en wat betreft personeel heb iemand gevonden.

 

Ga om te beginnen eens een cursus volgen die door de verschillende leveranciers aangeboden worden, als je nog niet over de benodigde kennis beschikt.

ik heb al jaren steeds een cursus gedaan en wil nu van me passie me beroep maken.

 

Probeer vervolgens een stage te lopen bij een studio waar je wat kan opsteken over klantenwerving, klantenbeheer,

heb kennissen die niet kunnen wachten tot ik begin

 

 

Dan kun je gaan kijken of je ergens een ruimte kan vinden. Een kamer aan huis, een tafel bij een kapper of een tanning salon, een hokje in een winkelcentrum.

ik ga me studio aan huis beginnen heb ook een gezin en wil er altijd voor ze zijn :)

 

en wat betreft niet te lang te wachten dat wil ik ook niet bedankt voor die tip :)

 

ik ga in excel een uitgaven maken van de producten die ik nog moet aanschaffen alle tips zijn welkom :)

 

 

 

[opmaak aangepast ivm leesbaarheid - mod]

Link naar reactie
  • 0

Hoe zie je dat financieel precies voor je: starten vanuit de ww en direct personeel aannemen? En biedt jouw eigen woning dan geschikte werkruimte?

 

Heb je een ondernemingsplan in de maak?

 

Groet,

 

Highio

 

P.S. op Higherlevel zijn ongetwijfeld starters vanuit de WW aanwezig en in het verleden zijn er enkele nagelstylistes langsgeweest voor advies. Ik ben benieuwd naar reacties van deze ervaringsdeskundigen en hun tips...

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

 

ik ga in excel een uitgaven maken van de producten die ik nog moet aanschaffen alle tips zijn welkom :)

 

Zonder tips kom je niet ver in de nagelbusiness. Verder zijn een tafel en twee stoelen gewenst, een werklamp en twee nagellampen. Vraag eens op het nagelforum of collega's ervaring hebben met directe inkoop in China.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Als nagelstudio lever je aan consumenten. Je bent dan verplicht het kasstelsel toe te passen. Zorg dat je goede administratiesoftware hebt die je kan ondersteunen bij het verkopen van nagelak, pallets, veiltjes, etc.

 

Vanuit je passie iets doen is geweldig, ik denk dat je daarmee ook het verst komt. Succes!

Chimply, onbezorgd ondernemen voor freelancers!

 

https://www.chimply.nl/

Link naar reactie
  • 0

iedereen hartelijk dank voor de tips :)

 

 

[*]wat betreft Zonder tips kom je niet ver in de nagelbusiness. Verder zijn een tafel en twee stoelen gewenst, een werklamp en twee nagellampen.

ik heb in de tussentijd steeds de grootste dingen gekocht heb dus al

 

[*]2 tafels lamp

moet de kleine dingetjes nog aanschaffen

 

ik maak een uitgaven overzicht met excel van open office.org weet iemand een vb bestandje hoe ik het maken kan alvast dank :)

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 187 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.