Highio Geplaatst: 16 juni 2014 Highio 11,3k 467 Geplaatst: 16 juni 2014 Jasper en Christine, the perfect (virtual) marriage? De profile image algorithm analytics software van Google zou er wel raad mee weten. ;) Groet, Highio "The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity." Link naar reactie
Wouter Hol Geplaatst: 16 juni 2014 Wouter Hol Moderator 3,2k 353 Geplaatst: 16 juni 2014 Norbert is dan stiekem ook familie. Link naar reactie
Highio Geplaatst: 16 juni 2014 Auteur Highio 11,3k 467 Geplaatst: 16 juni 2014 Greyscale, en dan maar denken dat armen over elkaar soms als 'gesloten' houding wordt beschouwd. Hoe moeten die WK-voetballers dan worden aangezien? Groet, Highio "The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity." Link naar reactie
Zomaar iemand Geplaatst: 16 juni 2014 Zomaar iemand 4k 228 Geplaatst: 16 juni 2014 MIs ik iets of bedoelen jullie een andere Jasper? Link naar reactie
Wouter Hol Geplaatst: 16 juni 2014 Wouter Hol Moderator 3,2k 353 Geplaatst: 16 juni 2014 Al weet ik niet zeker of Norbert ook tegen iets aan leunt. In mijn beleving doet hij dat wel. Link naar reactie
Highio Geplaatst: 16 juni 2014 Auteur Highio 11,3k 467 Geplaatst: 16 juni 2014 Nieuwe trend gesignaliseerd, niets meer en minder. Groet, Highio "The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity." Link naar reactie
Wouter Hol Geplaatst: 16 juni 2014 Wouter Hol Moderator 3,2k 353 Geplaatst: 16 juni 2014 Zwart/wit met alleen het hoofd doet het ook goed. Kijk naar Micha, Peter, mij enz. Link naar reactie
TwaBla Geplaatst: 16 juni 2014 TwaBla 22,7k 1426 Geplaatst: 16 juni 2014 Zo'n zwarte lolly voor je mond wordt hopelijk geen trend Wouter. Hiep hiep hoera: honderd jaar A4 (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie) Link naar reactie
Norbert Bakker Geplaatst: 17 juni 2014 Norbert Bakker Moderator 18,1k 2013 Geplaatst: 17 juni 2014 De profielfoto's van Christine, Jasper en ik zijn gewoon LEAN ;D Al weet ik niet zeker of Norbert ook tegen iets aan leunt. In mijn beleving doet hij dat wel. Ik leun tegen het luchtledige, erg spreekwoordelijk voor mijn sector.... Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven. Vragen of offertes? → Contact Link naar reactie
RT.... Geplaatst: 17 juni 2014 RT.... 1,7k 138 Geplaatst: 17 juni 2014 Ik leun tegen het luchtledige, erg spreekwoordelijk voor mijn sector.... Iets met 'gebakken' zeker... ;) That awkward moment when your sarcasm is so advanced people actually think you're stupid Link naar reactie
Norbert Bakker Geplaatst: 17 juni 2014 Norbert Bakker Moderator 18,1k 2013 Geplaatst: 17 juni 2014 Iets met 'gebakken' zeker... ;) Er wordt flink gebakken in mijn sector, maar vooral door de toezichthouder ;) Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven. Vragen of offertes? → Contact Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen