rant: de bonussen van Abn Amro

Aanbevolen berichten

 

Ik bedacht dat het nu wel tijd was om mijn rekeningen bij ABN Amro op te heffen. Die waren sinds 2007 geblokkeerd, maar die kan ik nu opheffen. Brief sturen werkte niet (geen antwoord), dus fiets ik vanmiddag naar het kantoor in de Apollolaan. Duurde ff voordat er iemand bij de balie verscheen, en die vertelde me dat ze vergeten waren mijn privérekening te deblokkeren. Of ik morgen opnieuw langs wil komen. Een zakelijke rekening daar kon ze niets mee, daarvoor gaf ze me een telefoonnummer.

 

Dat bel ik, maar die hadden een ander rekeningnummer staan dan ik zelf had, en ik moet nu weer naar de Apollolaan voor het nummer, dat die mevrouw aan de telefoon ook voor haar neus had staan.

 

De mevrouw aan de Apollolaan kon me ook vertellen dat Abn Amro iedere maand 3,10 euro heeft afgeschreven voor kosten. Voor een geblokkeerde pinpas en geblokkeerde toegang tot internet bankieren. Als ik afschriften wil zien kost dat 5 euro per afschrift. Ook als ze mij de afgelopen jaren geen afschriften hebben gestuurd en ik ze niet via het geblokkeerde internet bankieren kon zien.

 

Ik begrijp waarom de raad van bestuur van Abn Amro zulke hoge bonussen krijgt.

 

 

Een roman doemt op. Niet "Lijmen / het Been", maar "Stelen / de Bank", waarin een bank collectief overspannen raakt van een saldo dat ze niet slagen terug te geven aan die mevrouw die steeds langs fietst bij de Apollolaan. Een saldo dat door een defecte computer iedere minuut wordt toegevoegd aan de bonussen van de directie.

 

 

 

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 201 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.