• 0

Innovatie Team wat is dat ??

InnovatiesQuad wat is dat ???

.

Om de discussie een zetje te geven volgt nu mijn persoonlijke mening/visie over het InnovatiesQuad.

 

Het InnovatiesQuad is een verlengstuk van HigherLevel

 

Het InnovatiesQuad is een franchise onderneming met het internet als hoofdkantoor.

 

De leden van het InnovatiesQuad zijn zelfstandig doch kunnen gezamenlijk naar buiten treden als het InnovatiesQuad, zeg maar het actieve innovatieplatform.

 

Het InnovatiesQuad treed naar buiten daar waar een onderneming ondersteuning nodig heeft op het gebied van innovatie.

 

 

Het InnovatiesQuad moet regiobijeenkomsten organiseren voor bedrijven die:

Eerste hulp bij Innovatie nodig hebben.

Deze meetings kosten deelnemers geld

Op deze manier kan het kleine beetje overheadkosten van het InnovatiesQuad en HL betaald worden.

 

Business news radio en dergelijke media moeten we proberen in ons verhaal te betrekken.

 

Enigszins vergelijkbaar als bij de HL meetings, je kunt een zaaltje huren, maar een bezoek bij een ondernemer is veel leuker en persoonlijker.

Hier moet een vaste formule voor gevonden worden, de bezoeker weet dan van te voren wat hij mag verwachten.

Als programma denk ik aan het volgende

 

1   Een presentatie van het bedrijf waar de meeting plaatsvind evt. met rondleiding

2   Een spreker over zijn kijk op ondernemen, mag ook samenvallen met punt 1

3   Elke bezoeker krijgt van te voren een deelnemerslijst met profielen van    de deelnemers. Een stapel visitekaartjes mee!

4   Cold shower ronde, een actief deel waarbij een aantal ondernemers/starters onder de koude douche gaan.

Doel is om volgens een aantal vaste vragen opbouwende kritiek te leveren op de zijn of haar onderneming en deze zo wakker en alert te houden.

Tijdens deze koude douche worden de opmerkingen door een notulist opgeschreven en naderhand samen gevat en toegezonden aan de deelnemer.

5   Natuurlijk een hapje en een drankje

6   En natuurlijk moet het gezellig zijn !

 

Met name de cold shower ronde moet het verschil gaan maken, het moet attractief zijn voor deelnemers, hier moet een actieve win win situatie uit voort komen.

 

 

Door de cold shower analyse ben je in staat de hindernissen te definiëren. Je het bedrijf op deze manier als lid van het InnovatiesQuad je diensten aan bieden.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

 

 

Het InnovatiesQuad is een verlengstuk van HigherLevel

 

Is het een verlengstuk of een 'afscheidingsbeweging'? (in de positieve zin)

 

Het InnovatiesQuad is een franchise onderneming met het internet als hoofdkantoor.

Leuk gezegd. Hoe kan je de franchise 'nemen'? Of moet je wel al actief HL lid zijn?

 

De leden van het InnovatiesQuad zijn zelfstandig doch kunnen gezamenlijk naar buiten treden als het InnovatiesQuad, zeg maar het actieve innovatieplatform.

Wat kan in concreto dat "naar buiten treden" zijn?

 

Het InnovatiesQuad treed naar buiten daar waar een onderneming ondersteuning nodig heeft op het gebied van innovatie.

 

Ondernemingen steunen, klinkt wel tricky.

We zijn dus te huur? Of ondersteunen we ook proactief?

Het gevaar kan zijn dat we gezien worden als gratis innovatieadviseurs ofzo... soort belhamel club :)

 

 

Het InnovatiesQuad moet regiobijeenkomsten organiseren voor bedrijven die:

Eerste hulp bij Innovatie nodig hebben.

Deze meetings kosten deelnemers geld

Op deze manier kan het kleine beetje overheadkosten van het InnovatiesQuad en HL betaald worden.

 

Ik zie ons meer als een task force op oproepbasis, op erbij-betrek-basis... meer dan dat we zelf een offline entiteit gaan proberen neer te zetten nu.

 

 

Link naar reactie
  • 0

I nnovaties Q uad snappie hum

 

Het InnovatiesQuad is een verlengstuk van HigherLevel

 

Is het een verlengstuk of een 'afscheidingsbeweging'? (in de positieve zin)

 

Symbiose

 

Het InnovatiesQuad is een franchise onderneming met het internet als hoofdkantoor.

Leuk gezegd. Hoe kan je de franchise 'nemen'? Of moet je wel al actief HL lid zijn?

 

Dat bepalen we zelf op 25 feb. liefst zonder regels.

 

De leden van het InnovatiesQuad zijn zelfstandig doch kunnen gezamenlijk naar buiten treden als het InnovatiesQuad, zeg maar het actieve innovatieplatform.

Wat kan in concreto dat "naar buiten treden" zijn?

 

Zoals op meeting waarbij een bedrijf wil innoveren maar er niet goed uitkomt, of gewoon wil dat er een externe partij meekijkt en dan een voorkeur heeft voor doenende denkers, ipv empty uniforms (man met pak)

 

Het InnovatiesQuad treed naar buiten daar waar een onderneming ondersteuning nodig heeft op het gebied van innovatie.

 

Ondernemingen steunen, klinkt wel tricky.

We zijn dus te huur? Of ondersteunen we ook proactief?

Het gevaar kan zijn dat we gezien worden als gratis innovatieadviseurs ofzo... soort belhamel club :)

 

Nee, een bedrijf wat vooruit wil moet betalen, anders wordt je een reizend circus, en wordt je niet serieus genomen.

Een goed advies kost geld, maar levert een veelvoud op.

 

Het InnovatiesQuad moet regiobijeenkomsten organiseren voor bedrijven die:

Eerste hulp bij Innovatie nodig hebben.

Deze meetings kosten deelnemers geld

Op deze manier kan het kleine beetje overheadkosten van het InnovatiesQuad en HL betaald worden.

 

Ik zie ons meer als een task force op oproepbasis, op erbij-betrek-basis... meer dan dat we zelf een offline entiteit gaan proberen neer te zetten nu.

 

Precies en die task force bestaat uit losse bedrijven die zelfstandig opereren,en soms een soort Verenigde Naties voor bedrijven vormen, als de nood aan de man is kunnen we als InnovatiesQuad vaststellen wie er naartoe gaat en eerste hulp bij innovatie verlenen, de rest moeten ze zellluuf doen.

 

Omgekeert kan ook, ik heb een doelgroep op het oog die heel hard hulp nodig heeft, dat kan ik niet alleen, dan ga ik dus in de ISQ vijver vissen

 

We moeten als InnovatiesQuad in de gelederen kijken hoe we een balans van kennis en kunde krijgen. Als meneer Philps roept ik wil een opvolger voor de Senseo dan moeten wij als gelegenheidsteam het van niets tot iets maken, de rest mag ie zelluf doen.

Link naar reactie
  • 0

Het InnovatiesQuad moet regiobijeenkomsten organiseren voor bedrijven die:

Eerste hulp bij Innovatie nodig hebben.

 

Lijkt me een struikelblok. De bedrijven die innovatie nodig hebben, zijn doorgaans de bedrijven die niet beseffen dat ze innovatie nodig hebben.

 

Deze meetings kosten deelnemers geld

 

.. en daarom denk ik dat dit niet gaat werken. Zelfs al zou het gratis zijn. Waar haal je de deelnemers vandaan?

 

Ik vind de term "innovatie" een veel te holle term om een organisatie/opzet aan te wijden, in ieder geval als je het zelf niet concreter invult. Ik vermoed dat de meeste bedrijven bij innovatie denken aan nieuwe computers en hippere kantoormeubelen en dat het daarboven al gauw te zweverig wordt. Zo zweverig dat een paar slimme gasten met even zo zweverige voorstellen miljoenen subsidies los weten te kweken voor god knows what. En de rest houdt zich er niet mee bezig.

eBase - Portal voor de internetbranche

• nieuws • internetbureaus • opdrachtgevers • branches • nieuwe websites • gratis vacaturebank •

Link naar reactie
  • 0

Het InnovatiesQuad moet regiobijeenkomsten organiseren voor bedrijven die:

Eerste hulp bij Innovatie nodig hebben.

 

Lijkt me een struikelblok. De bedrijven die innovatie nodig hebben, zijn doorgaans de bedrijven die niet beseffen dat ze innovatie nodig hebben.

 

Deze meetings kosten deelnemers geld

 

.. en daarom denk ik dat dit niet gaat werken. Zelfs al zou het gratis zijn. Waar haal je de deelnemers vandaan?

 

Ik vind de term "innovatie" een veel te holle term om een organisatie/opzet aan te wijden, in ieder geval als je het zelf niet concreter invult. Ik vermoed dat de meeste bedrijven bij innovatie denken aan nieuwe computers en hippere kantoormeubelen en dat het daarboven al gauw te zweverig wordt. Zo zweverig dat een paar slimme gasten met even zo zweverige voorstellen miljoenen subsidies los weten te kweken voor god knows what. En de rest houdt zich er niet mee bezig.

 

laten we eerst maar eens aanhoren wat de specifieke plannen en doelstellingen zijn :)

Technisch innovator.

Link naar reactie
  • 0

Het InnovatiesQuad moet regiobijeenkomsten organiseren voor bedrijven die:

Eerste hulp bij Innovatie nodig hebben.

 

Lijkt me een struikelblok. De bedrijven die innovatie nodig hebben, zijn doorgaans de bedrijven die niet beseffen dat ze innovatie nodig hebben.

Welkom bij de discussie.

Dat is de juiste diagnose !

Het is als een patient die ziek is, maar nog in de ontkenningsfase verkeerd.

Hier ligt een schone taak voor het InnovatieSquad

 

Deze meetings kosten deelnemers geld

 

.. en daarom denk ik dat dit niet gaat werken. Zelfs al zou het gratis zijn. Waar haal je de deelnemers vandaan?

 

Ik vind de term "innovatie" een veel te holle term om een organisatie/opzet aan te wijden, in ieder geval als je het zelf niet concreter invult. Ik vermoed dat de meeste bedrijven bij innovatie denken aan nieuwe computers en hippere kantoormeubelen en dat het daarboven al gauw te zweverig wordt. Zo zweverig dat een paar slimme gasten met even zo zweverige voorstellen miljoenen subsidies los weten te kweken voor god knows what. En de rest houdt zich er niet mee bezig.

 

We verkopen een product en dat heet innovatie.

Een echte innovator heeft het in zijn bloed, en weet echt wel hoe je dit produkt kunt verkopen. Door de juiste vragen te stellen creeer je vraag, en dat kan best even duren, maar hij komt vanzelf terug.

En wat heeft de maatschappij aan een goed product dat gratis is ?

Hoelang houd een bedrijf dat vol ?

Als dit gratis is, waar gaan ze de investering voor een nieuw ... dan van betalen ?

 

Bedrijven weten wel wat innovatie is, maar kunnen er niks mee.

Het is als internet zonder computer, als niemand provider speelt gebeurt er niks.

Er zijn kansen genoeg om hier iets mee te doen. Ik heb bij heel veel bedrijven in de keuken gekeken, maar ze weten gewoon niet hoe ze het aan moeten pakken.

 

Hoeveel mkb bedrijven zijn er ?

Hoeveel mkb bedrijven hebben er een R & D afdeling ?

Nou tel maar uit je winst.

 

TNO, TU kunnen ze niks mee, ze spreken verschillende talen en begrijpen elkaar niet. Heel vaak ligt de oplossing gewoon in hele simpele oplossingen op allerlei gebied. Daarom moet het InnovatieSquad ook een balans in kennis en kunde hebben. Je moet de taal van de werkvloer spreken maar ook die van het management team, hoeveel mensen kunnen dat ?

Link naar reactie
  • 0

Nog even over InnovatieSquad: Ik geloof niet zo in "ondernemers helpen" of zo. Dat gaat prima hier op HL. Ik geloof wél in herrie maken rondom ondernemerschap, HL promoten en ook de ondernemers van HL promoten.

 

Het hele Innovatieplatform en de diverse overheidsorganen daaromheen praten alleen maar "over" ondernemers. Zou het geen leuke gedachte zijn dat we zo veel herrie maken dat ze eindelijk eens gaan praten "met" ondernemers. ;)

 

Innovatiesqaud is dan een soort "bende van de zwarte hand" die overal opduikt, maar nauwelijk grijpbaar is. Een soort "beweging". Zodra het echt iets wordt of van iemand is, dan is de lol er af.

 

Dus please geen rondshows en ondernemers adviseren. Laten we beginnen met een kennismakings/gedachten vormings bijeenkomst en dan T-shirts bestellen en gate-crashen op andermans feestjes.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

 

Nog even over InnovatieSquad: Ik geloof niet zo in "ondernemers helpen" of zo. Dat gaat prima hier op HL

 

Oei heeft de Nebib heeft innovatie nodig !!!!

 

Innovatiesqaud is dan een soort "bende van de zwarte hand" die overal opduikt, maar nauwelijk grijpbaar is. Een soort "beweging". Zodra het echt iets wordt of van iemand is, dan is de lol er af.

 

Lijkt op het innovatieplatform. :)

 

Het Innovatiesquad is dan een marketinginstrument geworden van HL en is verder leeg.

Het is op zich leuk om het mysterieus te houden, maar als het gebakken lucht blijkt te zijn zal dat ook zijn weerslag hebben op HL als het uitkomt.

 

 

Maar goed laten we het bij discussieren houden, het gaat misschien wat snel die innovaties op HL

Link naar reactie
  • 0

 

Nog even over InnovatieSquad: Ik geloof niet zo in "ondernemers helpen" of zo. Dat gaat prima hier op HL

 

Oei heeft de Nebib heeft innovatie nodig !!!!

 

 

Waar gaat dit nou weer over? Ik krijg gewoon kriebel van mensen die ondernemers willen "helpen". Ze hebben altijd (veel) geld nodig en ze gaan steevast op de stoel van de ondernemers zitten en dat gaat altijd mis.

 

Ik geloof wel dat je ondenemers moet aanmoedigen (vanaf de zijlijn) en dat je ze wat hints en adressen kan geven, maar verder moeten ze hun spel spelen en hun eigen "team" opbouwen.

 

 

Innovatiesqaud is dan een soort "bende van de zwarte hand" die overal opduikt, maar nauwelijk grijpbaar is. Een soort "beweging". Zodra het echt iets wordt of van iemand is, dan is de lol er af.

 

Lijkt op het innovatieplatform.

 

Het Innovatiesquad is dan een marketinginstrument geworden van HL en is verder leeg.

Het is op zich leuk om het mysterieus te houden, maar als het gebakken lucht blijkt te zijn zal dat ook zijn weerslag hebben op HL als het uitkomt.

 

 

Maar goed laten we het bij discussieren houden, het gaat misschien wat snel die innovaties op HL

 

 

???

 

JA, ik zie Innovatiesquad als een marketing instrument voor HL, ondernemerschap en de ondernemers. Is daar iets mis mee? Alleen de marketing wordt niet gedaan door blaten en mekkeren, maar door aanwezig te zijn, contacten te leggen, hier en daar een helpende hand toe te steken of een gewillig oor te luisteren te leggen.

 

Hoe kunnen we nu gebakken lucht verkopen? Hebben dan een "mission statement" of zo? Gaan we iets beloven? Nee, niets van dan al. We gaan iets DOEN!

 

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Dit kracht van dit soort fora en nieuwsgroepen is voor mij dat er zonder enig belang een berg concrete informatie en advies onstaat. Ga je hier commerciele of wervings aktiviteiten aan koppelen dan ondermijn je volgens mij die kracht. Kan op zich wel maar dat moet je wel heel duidelijk scheiden.

 

Over concreet gesproken; ik ben even wezen kijken naar dat innovatie platform en las daar hun opdracht:

Het kabinet heeft het platform als opdracht meegegeven om de voorwaarden te scheppen, de verbindingen te leggen en de visie te ontwikkelen die nodig zijn om een impuls te geven aan de innovatiekracht van Nederland.

 

Dit soort teksten doet me denken aan de Dilbert mission statement generator Ondernemers hebben een stuk concretere informatie nodig en misschien wat push om concrete vragen over hun eigen bedrijf/product te stellen.

 

Wat suggesties:

 

Er is al een aantal onderwerpen over het verzamelen/bundelen van informatie op deze site geweest. Laten we dat nu ook echt doen en een samenvattend boekje bij de KVK neerleggen en uitdelen op beurzen. Daarnaast de rest van de info via PDF downloadbaar maken.

 

T-shirts, stropdassen en bikinis met HL logo ;-)

 

Een 'screen mijn bedrijf' functie waarbij je een lijst krijgt waarin je in 1 keer een aantal onderwerpen of vragen kunt invullen. Eén voor marketing, één voor IT etc. Iedere vraag krijgt z'n eigen draadje wat bij elkaar een soort rapport voor de ondernemer vormt.

Link naar reactie
  • 0

Dit kracht van dit soort fora en nieuwsgroepen is voor mij dat er zonder enig belang een berg concrete informatie en advies onstaat. Ga je hier commerciele of wervings aktiviteiten aan koppelen dan ondermijn je volgens mij die kracht. Kan op zich wel maar dat moet je wel heel duidelijk scheiden.

Het promoten van Higherlevel is niet commercieel. Pas als je er geld mee gaat verdienen is het commercieel. Als je Higherlevel communiceert als een gratis en non-profit discussieplatform, dan denk ik ook niet dat iemand daar iets commercieels achterzoekt.

 

Een 'screen mijn bedrijf' functie waarbij je een lijst krijgt waarin je in 1 keer een aantal onderwerpen of vragen kunt invullen. Eén voor marketing, één voor IT etc. Iedere vraag krijgt z'n eigen draadje wat bij elkaar een soort rapport voor de ondernemer vormt.

Leuke idee! Dit lijkt me ook relatief makkelijk uitvoerbaar binnen een korte tijd. Een iemand zal een scriptje moeten maken, en per onderwerp zullen er een of twee mensen een aantal vragen moeten verzinnen met bijpassende antwoorden en draadjes.

Link naar reactie
  • 0
Ik krijg gewoon kriebel van mensen die ondernemers willen "helpen". Ze hebben altijd (veel) geld nodig en ze gaan steevast op de stoel van de ondernemers zitten en dat gaat altijd mis.

 

Ik geloof wel dat je ondenemers moet aanmoedigen (vanaf de zijlijn) en dat je ze wat hints en adressen kan geven, maar verder moeten ze hun spel spelen en hun eigen "team" opbouwen.

 

Er onstaat een verschil van inzicht over het begrip "helpen".

 

Dure adviseurs in maat pakken, gesponsord door de overheid en die het bedrijfsleven adviseren over subsidie dit, maatregel zo, en tegelijkertijd bij de ondernemer op de stoel gaan zitten en hem vertellen dat ie een blauwe auto moet kopen, dat levert niets op

 

En dan is er een manier van helpen die ik omschrijf als een zetje in de rug.

Ondernemers die alles zelf kunnen zijn er maar weinig, laat staan of het verstandig is.

 

Want wie maakt er nou niet gebruik van de helpende hand van:

Accountant, boekhouder, loodgieter, ict monteur, bakker, enz.

Bij al deze mensen geeft de ondernemer iets uit handen, zonder dat hij zelf de controle verliets, hij is nog altijd de ondernemer die aan het roer staat.

 

Waarom zou een ondernemer geen innovatiehulp inhuren ?

 

Dikke van Dale

in·no·va·tie (de ~ (v.), ~s) invoering van iets nieuws

Link naar reactie
  • 0

Kunnen we niet eerst ergens een ideeenbus openen en de discussie over wat het zou moeten worden tot later uitstellen?

 

Merkava, je hebt deze thread aardig "stellig" ingezet, met als resultaat een aantal meningen. Omdat je al tamelijk omlijnde plaatjes hebt geschetst heeft dit op mij in elk geval niet zo'n positieve uitwerking-- ik kan me zo voorstellen dat je de discussie hebt willen aanzwengelen en dat het jouw persoonlijke visie vertolkt, maar omdat je het niet eerst in potlood hebt geschetst maar meteen met inkt bezig bent gegaan resulteert dat in sterke reacties. InnovatieSquad is van ons allemaal, maar ook van niemand. Het is gewoon een idee, tot dusver blijkt het iets aan te spreken in mensen, een vlag die je graag voert- en waar die vlag voor staat? Misschien vooralsnog voor niets anders dan dat je een Higherlevel-rebel bent.

De overheid solt soms met ons (even een ander forumpje, even een ander naampje, even een ander doelstellinkje, even een paar miljoentjes aan mensen geven die er alleen maar over lullen terwijl wij ons hier uit de naad werken om mensen echt te helpen) en dan is een onafhankelijke entiteit zo gek nog niet.

 

Ook dit is 'yet another opinion', maar ook een oproep om niet te verzanden in stelling en tegenstelling. We zijn allemaal gewend om te overtuigen, kunnen we niet eerst eens naar elkaar luisteren?

 

 

Link naar reactie
  • 0

 

Merkava, je hebt deze thread aardig "stellig" ingezet, met als resultaat een aantal meningen. Omdat je al tamelijk omlijnde plaatjes hebt geschetst heeft dit op mij in elk geval niet zo'n positieve uitwerking-- ik kan me zo voorstellen dat je de discussie hebt willen aanzwengelen en dat het jouw persoonlijke visie vertolkt, maar omdat je het niet eerst in potlood hebt geschetst maar meteen met inkt bezig bent gegaan resulteert dat in sterke reacties.

 

???

 

Blijkbaar is HL nog niet toe aan een volgende stap, verandering is eng, net als goede innovatie.

 

Als je iets aan wilt zwengelen moet je met een plan komen, gewoon in het klad, daar kan dan op geschoten worden door iedereen.

 

Van het Innovatiesquad een publiciteits stunt maken is een dis-alocation of valuable resources, en dat is ook maar een mening

Link naar reactie
  • 0

 

Merkava, je hebt deze thread aardig "stellig" ingezet, met als resultaat een aantal meningen. Omdat je al tamelijk omlijnde plaatjes hebt geschetst heeft dit op mij in elk geval niet zo'n positieve uitwerking-- ik kan me zo voorstellen dat je de discussie hebt willen aanzwengelen en dat het jouw persoonlijke visie vertolkt, maar omdat je het niet eerst in potlood hebt geschetst maar meteen met inkt bezig bent gegaan resulteert dat in sterke reacties.

 

???

 

Blijkbaar is HL nog niet toe aan een volgende stap, verandering is eng, net als goede innovatie.

 

Als je iets aan wilt zwengelen moet je met een plan komen, gewoon in het klad, daar kan dan op geschoten worden door iedereen.

 

Van het Innovatiesquad een publiciteits stunt maken is een dis-alocation of valuable resources, en dat is ook maar een mening

 

Hoi Merkava,

 

Iemand merkt op dat je een aantal zeer stellige veranderingen voorstelt die - door de wijze waarop je ze communiceert - niet positief worden ervaren. Lees nou zelf je eerste posting in deze draad nog eens: "Higherlevel MOET dit en dat en zus en zo." Door dit zo stellig te zeggen kunnen lezers uit je stellingen opmaken dat "er blijkbaar iets mis is met ons Higherlevel", zonder dat jij dit overigens zo bedoelt misschien. Persoonlijk kan ik me voorstellen dat dit tegen de borst stuit tegen mensen die dit forum al jaaarenlang bezoeken en heel tevreden zijn over het gebodene tot nu toe.

 

Mogen mensen het met je oneens zijn dat Higherlevel moet veranderen? Ik denk het wel. Om na één kritische noot meteen de bovenstaande conclusie te trekken vind ik erg voorbarig...

Link naar reactie
  • 0

???

 

Blijkbaar is HL nog niet toe aan een volgende stap, verandering is eng, net als goede innovatie.

 

Ik denk niet dat daarvan sprake is, of dat dit is waarom ik zei wat ik zei.

Een plan maken en er op schieten is een prima manier om tot verandering en iets nieuws te komen en het is een uitstekend beginpunt voor iets.

Ik vind het alleen opvallend dat deze discussie al zo snel op dit punt terecht is gekomen (wat is het wel, wat is het niet, wiens idee is beter) terwijl het van ons allemaal is en nog ontzettend prematuur. Een plan is toch richting geven, en ik vraag me af of dat in dit stadium al de bedoeling is.

Bovendien ga je in de aanval met opmerkingen als hierboven, en dat lijkt me al helemaal niet nodig.

 

En nu ga ik mijn energie besteden aan het openen van een ideeenbus ;D

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Okay ! Vind het goed om te zien dat HL al zoveel passie veroorzaakt.

Aangezien ik alle deelnemers hier al een beetje ken, geloof ik absoluut dat allen alleen maar de discussie positief in zijn gegaan en blijven gaan.

 

Geen vrees dus nodig. :D

 

Ik ben geinteresseerd in alle meningen over HL en InnovatieSquad. Dus : bring ' em on !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 262 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.