Half april heb ik online een order gedaan bij een van mijn leveranciers. De helft van de order bleek bij controle in hun magazijn niet verkoopbaar te zijn. Op mijn verzoek is de complete order geannuleerd en zou het volledige bedrag, ik had volgens hun voorwaarden vooruit betaald, gecrediteerd worden. Er is inmiddels vele malen gemaild en gebeld door mij, maar de creditering heeft nog niet plaatsgevonden. Bij elk contact dat door hun beantwoord wordt, wordt toegezegd dat het meteen geregeld gaat worden. Echter, de afgelopen 2 weken worden mijn mails niet meer beantwoord en wordt de telefoon niet meer opgenomen. Ik krijg sterk het idee dat ik genegeerd en afgepoeierd word. Wat kan ik nu doen om de leverancier te bewegen tot creditering?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jaja65
jaja65
Half april heb ik online een order gedaan bij een van mijn leveranciers. De helft van de order bleek bij controle in hun magazijn niet verkoopbaar te zijn. Op mijn verzoek is de complete order geannuleerd en zou het volledige bedrag, ik had volgens hun voorwaarden vooruit betaald, gecrediteerd worden. Er is inmiddels vele malen gemaild en gebeld door mij, maar de creditering heeft nog niet plaatsgevonden. Bij elk contact dat door hun beantwoord wordt, wordt toegezegd dat het meteen geregeld gaat worden. Echter, de afgelopen 2 weken worden mijn mails niet meer beantwoord en wordt de telefoon niet meer opgenomen. Ik krijg sterk het idee dat ik genegeerd en afgepoeierd word. Wat kan ik nu doen om de leverancier te bewegen tot creditering?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag